پسر مایکل شوماخر ، میک شوماخر ، “Dream” را برای اولین بار در F1 با Haas پیدا کرد


میک شوماخر ، پسر هفت بار قهرمان جهان مایکل شوماخر ، می گوید که رویای کودکی او بعد از اعلام روز چهارشنبه که برای اولین بار در فصل آینده با Haas در فرمول یک رانندگی می کند ، به حقیقت پیوست. جوان 21 ساله در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “این باورنکردنی است و قطعاً هنوز فرو نرفته است.” “خوشحالم که این تصمیم گرفته شده است – من از سه سالگی دنبال این رویا می گشتم.” شوماخر جوان با راننده روسی نیکیتا مازپین ، دیگر بازیکن فرمول یک ، در ترکیب Haas شریک خواهد بود.

اخبار

گونتر اشتاینر ، مدیر تیم Haas با استقبال از رانندگان جدید خود ، در توییتی نوشت: “از داشتن دو تازه کار در تیم ما برای سال آینده بسیار هیجان زده است! خوش آمدید ، میک!”

آنها جایگزین رانندگی فعلی هاس با رومین گروژین – که از یک سانحه آتشین در مسابقه بزرگ جایزه یکشنبه بحرین گریخت – و کوین مگنوسن شدند.

هاس در تلاش است تا در سال 2021 برای اثبات قدرت خود در این مسیر حساب کند.

شوماخر در این فصل در فرمول دو خوش درخشیده است و پس از کسب 10 قهرمانی در سکوها و پیروزی در مسابقات ویژگی های مونزا و سوچی با 14 امتیاز پیشتاز است.

او قبل از شرکت در مسابقه آزاد Haas پیش از مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی در 11 دسامبر در 11 دسامبر ، قبل از شرکت در آزمایش چند روز بعد ، از آنچه در سطح نخبگان است ، طعم و مزه را می فهمد.

هاس با تأیید خبر 24 ساعت پس از انتصاب مازپین ، هاس اعلام کرد که آنها “در یک توافق نامه چند ساله” شوماخر را امضا کرده اند.

شوماخر افزود: “این قطعاً یک چالش جدید است.”

“من مشتاقانه منتظر هستم که بفهمم چگونه است – چگونه می توان یک ماشین را از ابتدا تا انتهای سال بهبود و توسعه داد.”

“Limelight”

آلمانی گفت که آماده می شود تا توجه رسانه ها را به خود جلب کند ، در حالی که آماده می شود تا پا جای پای پدر برجسته خود بگذارد.

وی افزود: “من از کودکی در کانون توجه بوده ام ، خصوصاً به دلیل اینکه این ورزش را انتخاب کردم ، اما تا کنون با آن کنار آمده ام. نتایج گویای این مسئله است.”

“این توجه برای من همیشه طبیعی بوده است. مهم این است که افرادی را داشته باشم که حقیقت را به شما بگویند ، شما را زمین گیر نگه دارند و در این راه به شما کمک کنند.

“و من خوش شانس هستم که افرادی مانند این در اطرافم هستم.”

اشتاینر گفت که مسابقات قهرمانی فرمول 2 مدت ها به عنوان زمینه اثبات استعدادها برای نشان دادن اعتبار آنها شناخته شده است.

وی افزود: “میک در مسابقات پیروز شده ، سکوهایی را جمع آوری کرده و در برابر استعدادهای بسیار استثنایی در سال 2020 برتری داشته است.

“من کاملاً معتقدم که او بر اساس عملکرد خود فرصت فارغ التحصیلی در فرمول 1 را کسب کرده است.

“ما در حال ساخت بلوک های سازنده خود برای رشد مداوم تیم هستیم و من مشتاقانه منتظر کمک های میک در مسیر و خارج از مسیر هستم.”

خانواده شوماخر به شدت از حریم خصوصی میک و پدر آسیب دیده وی محافظت می کنند.

مایکل شوماخر از زمان آسیب دیدگی شدید سر در یک حادثه اسکی در دسامبر 2013 دیده نشده است.

همسرش کورینا ، مادر میک ، بیانیه نادری در مورد تولد 50 سالگی افسانه فرمول یک در ژانویه 2019 صادر کرد و گفت خانواده برای کمک به همسرش “همه کارهای انسانی را انجام می دهند”.

تبلیغ شده

شوماخر با احترام به پدر و مادرش گفت: “من همه چیز را مدیون آنها هستم.”

راننده انگلیسی لوئیس همیلتون امسال هفتمین عنوان جهانی خود در فرمول یک را به دست آورد تا با رکورد تمام وقت مایکل شوماخر برابر شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله