پسر ریکی پونتینگ در حین ملاقات با ویرات کوهلی در حاشیه IPL 2023 ستاره زده شد. تماشا کنید

تماشا کنید: پسر ریکی پونتینگز در حین ملاقات با ویرات کوهلی در حاشیه IPL 2023 ستاره زده شد

ویرات کوهلی در حاشیه مسابقات IPL 2023 با ریکی پونتینگ ملاقات می کند.© توییتر

لیگ برتر هند (IPL) 2023 یک تورنمنت کریکت است که در آن بهترین ذهن‌های کریکت جمع می‌شوند. پرهزینه ترین تورنمنت کریکت جهان در دهه و نیم گذشته مورد توجه ستارگان برتر قرار گرفته است. در حالی که کریکت بازان هندی مهره های اصلی لیگ غنی از پول نقد هستند، استعدادهای خارج از کشور در نمایش نیز شگفت انگیز است. این تنها به بازیکنان محدود نمی شود، اسطوره های کریکت مانند برایان لارا، سوراو گانگولی، ساچین تندولکار با فرنچایزهای مختلفی مرتبط هستند. ریکی پونتینگ، بزرگ استرالیایی مربی تیم پایتخت دهلی است. اخیراً پونتینگ در حاشیه مسابقات با ویرات کوهلی ستاره RCB و هند ملاقات کرد. ملاقات آنها یک شخص خاص دیگر نیز داشت، فلچر ویلیام پونتینگ – پسر ریکی.

در ویدئویی که توسط دهلی کپیتالز در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، می‌توان پونتینگ جوان را در حین گفتگوی کوهلی با پونتینگ کاملاً ستاره‌دار دید. او حتی توسط پدر افسانه‌ای خود تشویق می‌شود تا در ابتدای ویدیو به کهلی سلام کند.

تماشا کنید: پسر ریکی پونتینگ در حالی که با ویرات کوهلی ملاقات می کند ستاره زده می شود

در دسامبر سال 2022، کوهلی پس از به ثمر رساندن 44 تن ODI خود در سومین و آخرین ODI در مقابل بنگلادش در Chattogram، از پونتینگ پیشی گرفت. او اکنون تنها پشت ضربه زدن به ساچین تندولکار بزرگ (100) در لیستی از صدها ضربه بین المللی است.

قرنی که پس از گذشت بیش از سه سال از وقفه بزرگ برای کوهلی، قرن خاصی بود. کوهلی که سال گذشته با افت شدید فرم روبه‌رو شد، در قالب T20 به وضعیت خودش بازگشت و اولین قرن T20I خود را در جام ملت‌های آسیا مورد انتقاد قرار داد و جام جهانی 2022 ICC T20 را به عنوان بالاترین دونده پایان داد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله