پست «انبه شیرین» نوین الحق در طول بازی MI vs RCB IPL 2023، توییتر دوباره درباره ویرات کهلی اسپات صحبت می کند

به نظر می رسد که درگیری میان نوین الحق، بازیکن هندوستان و ویرات کهلی به این زودی ها از بین نخواهد رفت. شایان ذکر است، هر دو بازیکن در جریان مسابقه IPL 2023 رویال چلنجرز بنگلور مقابل لاکنو سوپر جاینتز در ورزشگاه کریکت اکانا درگیر جنگ لفظی بودند. این موضوع به حدی بالا گرفت که این دو بازیکن نه تنها در جریان بازی با هم روبرو شدند، بلکه پس از پایان بازی نیز باعث ایجاد اختلاف شد.

در حالی که این آمیت میشرا بود که هنگام درگیری دو نفره در زمین مسابقه، آنها را از هم جدا کرد، اما پس از ادامه درگیری لفظی حتی پس از پایان بازی، بازیکنان دو طرف باید آنها را از یکدیگر دور نگه دارند.

در حالی که کهلی پس از بازی بدون هدف قرار دادن کسی، نقل قولی را در اینستاگرام منتشر کرد، نوین در استوری اینستاگرام خود نوشت: “شما آنچه را که لیاقتش را دارید، همین‌طور باید و همین‌طور پیش می‌رود.”

چند روز پس از آن، نوین تصویری از خود را با گوتام گامبیر به اشتراک گذاشت – که او نیز در روز مسابقه با کهلی در دفاع از ضربان‌دار افغانستان اختلاف داشت – و نوشت: “با مردم آن‌طور که می‌خواهید با شما رفتار کنند. با مردم صحبت کنید. طوری که می خواهید با شما #با (اموجی بز) صحبت شود.”

روز سه‌شنبه، ناوین یک استوری از بازی RCB مقابل هندی‌های بمبئی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. رسانه های اجتماعی از نظراتی مبنی بر اینکه او ممکن است دوباره کوهلی را هدف قرار دهد، سر و صدا داشت. با این حال او نام هیچ بازیکنی را در داستان خود نبرده است.

ناوین در حالی که تصویری از انبه ها را در مقابل صفحه تلویزیونی که مسابقه RCB و MI در جریان بود، به اشتراک می گذاشت، نوشت: “انبه های شیرین”. شایان ذکر است که تصویری که صفحه نمایش نشان داد درست پس از اخراج کوهلی (1) بود.

استوری اینستا را اینجا ببینید:

k41ld1ao

بازی RCB و MI در ورزشگاه Wankhede در جریان است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله