پست احساسی روهیت شارما در فصل ویژه IPL 2020 هند بمبئی

Rohit Sharmas Emotional Post در بمبئی هند ویژه فصل IPL 2020

Rohit Sharma دیده می شود که یک کیت تمرین فوق العاده سنگین به همراه دارد.© اینستاگرام


روهیت شارما در مورد مبارزات انتخاباتی IPL 2020 خود و تیم بمبئی هندی ها تأمل کرد و در شبکه های اجتماعی منتشر کرد تا چگونگی عبور تیم از سخت گیری های کریکت حباب را به اشتراک بگذارد. “وقتی ما در امارات متحده عربی فرود آمدیم BubbleLife روند رو به رشد داشت. 3 ماه بعد می توانم بگویم این فصل یک فصل خاص بود. پس از چند روز در قرنطینه ، و پس از آن آموزش ، زمان # Dream11IPL 2020 بود. پروتکل ها عادت شدند. اتاق تیم به اتاق نشیمن ما تبدیل شد روهیت در یک پست اینستاگرامی به همراه تصاویری از فصل IPL که اخیراً به پایان رسیده است.

اخبار

سرخپوستان بمبئی (MI) پنجمین برد قهرمانی خود در لیگ برتر هند (IPL) را در تاریخ سه شنبه ، 10 نوامبر به ثبت رساندند و در فینال با اختلاف 5 ویکت در برابر پایتخت های دهلی (DC) پیروز شدند.

بمبئی بعد از Chennai Super Kings (CSK) تنها تیمی است که در دو دوره متوالی جام را بالای سر برد. در فینال ، بمبئی هدف 157 دویدن را با 8 توپ دنبال کرد تا در پشت یک عملکرد عالی توسط کاپیتان روهیت شارما کمکی کند. روهیت در یک نوبت متشکل از پنج مرز و چهار شش مورد ، 51 زایمان را از بین برد.

با این حال ، پیروزی آسان با اولین چالش سازگاری با زندگی درون یک حباب زیستی ، به دنبال همه گیری COVID-19 که لیگ غنی از پول نقد را مجبور کرده بود به جای هند در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) برگزار شود ، بسیار آسان بود. با این حال بازیکنان MI ، اجازه ندهند هر چیزی مانع راه آنها شود ، همانطور که روهیت در آن پست صحبت کرد.

Rohit در تصویر اول همراه با کیت تمرینی بسیار سنگین دیده می شود و به دنبال آن تصاویری از او در شبکه می خیزد و در حال تمرین در سالن بدن سازی است.

چند تصویر بعدی نشان می دهد که وی با بازیکنان خود به بیرون از زمین می رود و در بحث با مربی Mahela Jayawardene و مدیر عملیات کریکت Zaheer Khan مشغول است.

تبلیغ شده

چند تصویر آخر نشان می دهد که او جام را بالا می برد و پیروزی را با بازیکنانش جشن می گیرد.

در تصویر دیگر ، روهیت در کنار همسر ریتیکا ساژده و دختر سامایرا ایستاده بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله