پریتی زینتا پیراهن های پنجاب کینگز را به طرفداران می دهد. ژست ستاره بالیوود ویروسی می شود. تماشا کردن

تماشا کنید: پریتی زینتا پیراهن پادشاهان پنجاب را به طرفداران می دهد.  ژست ستاره های بالیوود ویروسی می شود

پریتی زینتا حتی بعد از پایان بازی پیراهن هایی به هواداران می داد.© توییتر

پریتی زینتا، مالک مشترک پنجاب کینگز در بازی تیمش در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل گجرات تایتانز در استادیوم بین المللی IS Bindra در موهالی در روز پنجشنبه حضور داشت. علیرغم اینکه PBKS متحمل یک شکست سخت شد، بازیگر بالیوود روحیه خود را از دست نداد و پس از بازی به استقبال بازیکنان هر دو تیم رفت. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، زینتا حتی پس از پایان بازی پیراهن‌هایی را به هواداران می‌دهد. ویدئوی ژست او در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است.

PBKS اکنون در مسابقات متوالی شکست خورده است و این مسابقات را با دو برد در همان تعداد بازی آغاز کرده است.

در روز جمعه، شوبمن گیل در یک برد شش ویکت برای مدافع قهرمان IPL گجرات تایتانز بازی کرد.

گجرات به رهبری هاردیک پاندیا در حال حرکت به سمت پیروزی بود تا اینکه سام کوران، بازیکن همه جانبه انگلیس، گیل را در آخرین اوور تعقیب و گریز با نتیجه 67 حذف کرد تا امیدها برای پنجاب افزایش یابد.

پنجاب، که کاپیتان آن شیخار داوان، بازکننده سابق هند بود، تنها پس از ضربه زدن توسط حریفان خود توانست امتیاز 153-8 را به ثمر برساند.

کوران، گران‌ترین بازیکن تاریخ تورنمنت با 2.23 میلیون دلار، سعی کرد از 7 اور آخر دفاع کند، اما راهول تواتیا توپ ماقبل آخر را برای 4 ضربه زد و بازی را برد.

پیش از این، پیش از این، هیچ یک از باتترهای پنجاب نتوانستند استارت های آهسته و خش دار خود را به امتیازی بزرگتر تبدیل کنند زیرا با عملکرد بسیار منظم بولینگ از گجرات روبرو شدند.

بازی سریع شاهرخ خان 22 و کمک های کوران (22) و جیتش شارما (25) پنجاب را به امتیازی کمتر از حد نصاب رساند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله