“پریتوی شاو فکر می کند که او یک ستاره است و هیچ کس نمی تواند او را لمس کند”: مربی دوران کودکی شوبمن گیل

Shubman Gill و Prithvi Shaw، قهرمانان سابق جام جهانی زیر 19 سال برای هند در سال 2018، از زمان کسب این جام در دوران نوجوانی، دو سفر متضاد داشته اند. در حالی که گیل در هر سه فرمت به یک ستون در تیم هند تبدیل شده است، شاو در تلاش است که حتی در هر یک از این سه فرمت بخشی از تیم ملی باشد. مربی دوران کودکی گیل با حمله شدید به نگرش شاو، مدعی شد که افتتاح کننده پایتخت دهلی فکر می کند که او در حال حاضر یک ستاره است و کسی نمی تواند او را لمس کند.

به نقل از ایندیان اکسپرس، کارسان گوری گفت: “آنها در همان تیمی بودند که قهرمان جام جهانی زیر 19 سال 2018 شد، درست است؟ امروز پریتوی شاو کجا و شوبمن گیل کجا؟ آنها در دو رده مختلف هستند.”

شاو فکر می‌کند که او یک ستاره است و هیچ‌کس نمی‌تواند او را لمس کند. اما او باید درک کند که در سطح بین‌المللی، صرف نظر از اینکه در حال بازی T20، 50 اوور یا مسابقه تست یا حتی جام رانجی هستید، فقط یک تحویل لازم است. شما را بیرون بیاورد

گاروی، که مربی گیل در 11 سالگی بود، گفت که برای برتری در بالاترین سطح، نیاز به نظم و خلق و خوی است. شاو برای نشان دادن هر دوی این ویژگی ها تلاش کرده است، و عملکردهای نسبتاً متناقضی داشته است، نه فقط برای هند. بلکه برای حق امتیاز IPL خود.

قوری گفت: “شما به نظم و خلق و خوی خوب نیاز دارید. باید دائماً روی خود کار کنید. شما باید چین را اشغال کنید و اگر این کار را انجام دهید، مطمئناً دوندگی های بیشتری خواهید داشت.”

گوری با بیان اینکه هنوز همه چیز از دست نرفته است، می‌خواهد شاو روی ایراداتش کار کند، در حیاط‌های سخت تلاش کند و به عنوان بازیکنی قوی‌تر در آینده ظاهر شود.

“آنها هم سن و سال هستند. هنوز هیچ چیز از دست نرفته است. گیل روی عیب های خود کار کرده است، در حالی که شاو این کار را نکرده است. او هنوز می تواند. او باید سخت کار کند؛ در غیر این صورت، داشتن این همه پتانسیل فایده ای ندارد.” او می گوید.

در فصل IPL 2023، شاو 6 بازی اول پایتخت دهلی را انجام داد و قبل از حذف، 12، 7، 0، 15، 0 و 13 گل به ثمر رساند. او دوباره برای دو بازی پایانی وارد تیم شد و یک نیم قرن گلزنی کرد. اما، نمی‌توانست درک منتقدان را از ضربه زدن او تغییر دهد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله