پریانشو راجاوات عنوان تور جهانی Maiden BWF Super 300 را در اورلئان مسترز کسب کرد

پریانشو راجاوات هندی با پیروزی هیجان انگیز در فینال مقابل مگنوس یوهانسن از دانمارک یک هفته تاثیرگذار را به پایان رساند تا عنوان قهرمانی انفرادی مردان در مسابقات مسترز اورلئان روز یکشنبه را به دست آورد. این بازیکن 21 ساله اهل مادیا پرادش که یک بازی را به عنوان بخشی از تیم هند انجام داده بود که در جام توماس 2022 یک برد حماسی را به ثبت رسانده بود، شماره 49 جهان را با نتیجه 21-15 19-21 21-16 در بازی 68 به میدان رفت. -دقیقه درگیری قله برای گرفتن بزرگترین عنوان دوران حرفه ای خود. این دو شاتل که پس از پشت سر گذاشتن مسابقات مقدماتی به فینال راه پیدا کردند، بدمینتون فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتند، اما هندی توانایی خود را برای ایجاد برنده برای تضمین تاج فوق‌العاده 300 تور جهانی به کار گرفت.

این اولین دیدار بین این دو بازیکن 21 ساله بود که هر دو به دنبال یک پیروزی بزرگ بودند اما راجاوات که در مسابقات 240000 دلاری هیچ بازی را از دست نداد، بلوغ خود را نشان داد و یک بازی تهاجمی کنترل شده را انجام داد. برنده

تصویر یک راجاوات هوابرد که یک پرش فورهند در کراس‌کورت برای دردسر کردن حریف خود ایجاد می‌کند، در ذهن تماشاگران حک می‌شود، زیرا او با این شوت علامت‌دار امتیازهای متعددی را جمع‌آوری کرد.

یک سال پیش، راجاوات زودتر از اورلئان بازگشته بود، زمانی که مسابقات فوق 100 بود، اما مسابقات از امسال به سوپر 300 ارتقا یافت و هندی از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

راجاوات که در سن شش سالگی این ورزش را آغاز کرد، شروعی مثبت در فینال داشت اما یوهانسن فاصله خوبی را حفظ کرد تا به هندی اجازه نداد در ابتدا بازی تهاجمی خود را انجام دهد.

با این حال، هندی به زودی با دامنه ضربات خود زمین را باز کرد و با دو برگشت تهاجمی روی بک هند چپ دست دانمارکی به 6-5 رسید.

پرتاب دقیق راجاوات روی خط دفاعی همراه با شوت از راه دور رقیبش به هند کمک کرد تا نتیجه را 9-7 کند. او سپس یک ضربه بک هند به راه انداخت و سپس یک برنده دیگر را برای گرفتن یک بالشتک سه امتیازی در فاصله میانی بازی به دست آورد.

راجاوات انتظار زیادی از خود نشان داد، که به او اجازه داد تا زودتر در موقعیت قرار بگیرد و شاتل را با یک ضربه به زمین بیاورد. دو ضربه ضربدری به هند کمک کرد تا در امتیاز 18-11 یک شکاف خمیازه ایجاد کند.

او قبل از اینکه در خط دفاعی بازی برگشتی را انجام دهد، چند ضربه اشتباه زد تا به پنج امتیاز بازی برسد و بازی افتتاحیه را با یک برنده دیگر کراس کورت مهر و موم کرد.

پس از تغییر دو طرف، یوهانسن دفاع خود را تقویت کرد در حالی که راجاوات برخی از شوت های خود را ناکام گذاشت تا دانمارکی 6-3 پیش بیفتد.

راجاوات بارها و بارها در حالی که دانمارکی با نتیجه 8-5 پیش می‌رفت، به گل رسید. دو برنده واضح هند را در شکار نگه داشتند، اما یوهانسن موفق شد این بار با یک بالشتک سه امتیازی به وقت استراحت برود.

راجاوات در انبوهی از خطاها قرار گرفت تا دانمارکی فاصله را به 14-9 افزایش دهد.

هندی با پنجه های 17-15 به عقب برگشت و چند برنده دقیق به دست آورد، اما یوهانسن سخت کوش دوباره برتری را بدست آورد و با خطاهای راجاوات به سه امتیاز بازی پرید.

هندی دو امتیاز بازی را ذخیره کرد اما راجاوات یک امتیاز دیگر را به تور دروازه فرستاد تا بازیکن دانمارکی بازی را به داور مسابقه برساند.

راجاوات پس از ایجاد یک سری برنده، 5-0 و سپس 7-2 در بازی سوم زوم کرد، اما دفاع یوهانسن خیلی زود شروع به مقاومت در برابر هجوم کرد و او پس از پیروزی در رالی باورنکردنی 54 شوت، آن را به 7-8 کاهش داد.

با شلیک نادرست راجاوات، دانمارکی به تساوی 9-9 رسید، اما هندی توانست پس از ایجاد دو برنده، یک بالشتک کوچک دو امتیازی به دست آورد.

پس از تغییر نهایی، هندی دومین باد را گرفت و پس از پیروزی در رالی عالی دیگر، برتری خود را به چهار امتیاز افزایش داد. راجاوات رالی ها را در چنگال محکم خود نگه داشت و به زودی هفت امتیاز قهرمانی را با یک ضربه متقابل دیگر به دست آورد.

او قبل از هل دادن شاتل در زمین عقب در بازگشت به سرویس، سه ضربه را به بیرون زد و دستش را به نشانه شادی بلند کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله