پرتاب کلاه ایمنی اوش خان در IPL 2023 به طرز خنده‌داری توسط بدنه حمل و نقل به “درس ایمنی جاده” تبدیل شد

اوش خان در جریان IPL 2023© AFP

روشی که آوش خان پیروزی لاکنو سوپر جاینتز مقابل رویال چلنجرز بنگلور در لیگ برتر هند (IPL) 2023 را جشن گرفت، طرفداران و کارشناسان را از هم جدا کرده است. اوش درست پس از اتمام مسابقه برنده، کلاه خود را برداشت و قبل از شروع جشن با هم تیمی هایش، آن را روی زمین پرتاب کرد. در حالی که بازیکن کریکت به دلیل جشن خود جریمه شد، اداره حمل و نقل ایالتی اودیشا او و این اقدام را به پیامی برای ایمنی جاده در رسانه های اجتماعی تبدیل کرده است.

درس های #ایمنی جاده از #IPL. کلاه ایمنی در کریکت و هنگام سواری با دو چرخ برای ایمنی شماست. به آن احترام بگذارید وگرنه ممکن است در نهایت جریمه بپردازید،» این نهاد دولتی در فیس بوک پست کرد.

حتی فاف دو پلسیس، کاپیتان فرنچایز بنگالور، به دلیل حفظ نرخ بیش از حد آهسته در مسابقه، توسط شورای حاکم IPL جریمه شده است. پس از اینکه RCB نتوانست سهمیه اورهای خود را در زمان مقرر به پایان برساند، دو پلسیس 12 میلیون روپیه جریمه نقدی دریافت کرد.

LSG بازی را با یک ویکت از آخرین توپ برد و اوش، بازیکن شماره 11 آنها، در هیجان، کلاه خود را پس از اتمام دویدن پرت کرد که داور مسابقه را توبیخ کرد.

در بیانیه رسانه ای آمده است: “رویال چلنجرز بنگلور به دلیل حفظ نرخ اضافه آهسته در جریان بازی 15 لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در برابر لاکنو سوپر جاینتز در ورزشگاه ام چیناسوامی، بنگلور، در روز دوشنبه جریمه شد.”

“از آنجایی که این اولین تخلف تیم در فصل بر اساس آیین نامه رفتار IPL در رابطه با حداقل تخلفات بیش از حد بود، کاپیتان فاف دو پلسیس 12 میلیون روپیه جریمه شد.”

اوش خان از Lucknow Super Giants به دلیل نقض قوانین رفتار مورد توبیخ قرار گرفته است.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله