پرتاب فوق‌العاده Yashasvi Jaiswal در طول مسابقه RCB vs RR IPL 2023، Faf Du Plessis را اجرا کرد. تماشا کردن

تماشا کنید: اجرای پرتاب فوق‌العاده Yashasvi Jaiswals Faf Du Plessis در طول مسابقه RCB vs RR IPL 2023

پرتاب یاشاسوی جیسوال در بازی RCB vs RR در روز یکشنبه، Faf du Plessis را ارسال کرد.© توییتر

در مسابقه شماره 32 IPL 2023، Yashasvi Jaiswal از راجستان رویالز رفلکس های شگفت انگیزی را برای فرار از بازی بازکننده رویال چلنجرز بنگلور، Faf du Plessis نشان داد. ضربه زدن روی 62، ضربه RCB به پرتاب کامل پایینی ساندیپ شارما به سمت ناحیه پوشش اضافی روی توپ دوم اوور چهاردهم ضربه زد. جایسوال توپ را داخل دایره متوقف کرد و آن را به سرعت به سمت انتهای غیر مهاجم پرتاب کرد. یک پرتاب دقیق از ستاره RR او را دید که به چشم گاو نر برخورد کرد و فاف به خوبی از نقطه چین او گیر کرد.

ویدیو را اینجا ببینید:

گلن ماکسول 77 توپ از 44 توپ زد در حالی که فاف دو پلسیس 62 توپ از 39 توپ را به ثمر رساند، اما RCB در یک مسابقه IPL در ورزشگاه M Chinaswamy، بنگالورو، در نهایت با امتیاز مساوی 189 در 9 مقابل راجستان رویالز به پایان رسید.

ویرات کوهلی کاپیتان ایستاده (0) در اوور اول قبل از ترنت بولت داوری شد اما دو پلسیس و ماکسول 127 امتیاز را برای جایگاه سوم در ویکت اضافه کردند قبل از اینکه RCB کمی حرکت خود را در پایان از دست داد.

بولت با 2 بر 41 بازی را به پایان رساند، اما بهترین توپ زنی برای RR یوزوندرا چاهال (1/28 در 4 اور) بود. چهال در تمام دوران خود فقط یک شش و نه یک مرز را واگذار کرد.

امتیازات کوتاه: RCB 189 برای 9 در 20 اور (گلن ماکسول 77 از 44 توپ، فاف دو پلسیس 62 از 39 توپ؛ ترنت بول 2/41، یوزوندرا چاهال 1/28) در مقابل RR.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله