پخش جریانی مستقیم Cricket India vs Australia 2nd ODI: When and Where To Watch


هند پس از از دست دادن اولین ODI ، در دومین ODI در زمین کریکت سیدنی به مصاف استرالیا رفت. در اولین ODI در روز جمعه ، بازدید کنندگان با اختلاف ناچیزی 66 دوش در همان مکان از دست دادند. آرون فینچ ، استیو اسمیت قرن ها به دنبال پیروزی یک جانبه میزبان بود. همچنین ، آدام زامپا چهار ویکت را گرفت و جاش هازلوود سه اخراج را ثبت کرد. هند در حال حاضر در تور استرالیا است که از سه ODI ، سه T20I و یک سری تست چهار مسابقه تشکیل شده است.

اخبار

استرالیا تصمیم گرفت در افتتاحیه سری ODI خفاش کند. به غیر از فینچ ، اسمیت ، وارنر نیم قرن را گرفت و گلن ماکسول از 19 توپ 45 ضربه سریع زد. دپارتمان بولینگ هند نتوانست چالش زیادی ایجاد کند ، با جاسپریت بومرا 73 اجرا در 10 گرایش را واگذار کرد و فقط یک اخراج را به تنهایی انجام داد. محمد شامی نقطه روشن بود و سه ویکت را ثبت کرد. در 50 اور ، استرالیا 374 را برای شش نفر ارسال کرد.

در طی تعقیب و گریز هند ، ویرات کوهلی ، شریاس اییر ، مایانک آگروال با افتادن ارزان قیمت نزد هازلوود افتاد. شیخار داوان و هاردیک پاندیا تلاش کردند تا با نیم قرن تحول خود را انجام دهند ، اما هدف غیرقابل دستیابی بود.

چه زمانی استرالیا و هند 2 ODI است؟

دومین ODI بین استرالیا و هند در تاریخ 29 نوامبر ، یکشنبه برگزار می شود.

استرالیا و هند 2 ODI در کجا بازی می شود؟

ODI دوم استرالیا و هند در زمین بازی کریکت سیدنی برگزار می شود.

ODI استرالیا و هند دوم چه زمانی آغاز می شود؟

ODI دوم استرالیا و هند در ساعت 9:10 صبح شروع می شود.

پخش جریانی مستقیم استرالیا و هند دوم ODI را از کجا تماشا کنید؟

ODI دوم استرالیا و هند به صورت مستقیم در Sony Liv پخش خواهد شد.

کدام کانال های تلویزیونی مسابقه 2 ODI استرالیا و هند را پخش می کنند؟

تبلیغ شده

مسابقه دوم ODI استرالیا و هند از شبکه ورزشی سونی پخش می شود. همچنین می توانید به روزرسانی های زنده را در sports.ndtv.com دنبال کنید.

(تمام زمان های پخش تلویزیونی و پخش جریانی مطابق با اطلاعات دریافت شده از پخش کننده های میزبان است)

مباحث ذکر شده در این مقاله