پت کامینز در مورد عدم حضور ویرات کوهلی پس از اولین آزمون گفت: “مطمئن نیستم که این یک عامل تعیین کننده خواهد بود”


پت کامینز ، رئیس استرالیا معتقد است که عزیمت کاپیتان هندی ، ویرات کوهلی ، پس از اولین آزمون ، تفاوت زیادی با نتیجه سری چهار مسابقه تفاوتی نخواهد داشت. هند و استرالیا قرار است در سه ODI ، سه T20I و چهار تست در برابر یکدیگر قرار بگیرند. این تور با سری سه مسابقه ODI آغاز می شود که قرار است از 27 نوامبر آغاز شود. کوهلی فقط یک آزمایش در برابر استرالیا انجام می دهد و سپس پس از اجازه مرخصی پدری توسط هیئت کنترل کریکت در هند به خانه باز می گردد ( BCCI).

اخبار

معاون کاپیتان استرالیا اصرار داشت که عدم حضور کاپیتان هندی چیزی نیست که تیم استرالیا روی آن تمرکز کرده باشد.

“صادقانه بگویم ، به عنوان یک کاپیتان ، بدیهی است که او از دست خواهد رفت اما تیم کریکت هند همیشه یک خفاش باورنکردنی را پیدا می کند ، که در خارج از تیم است ، فقط منتظر یک فرصت است. بنابراین شاید این فرصت جدید آغاز شغل شخص دیگری است “، ICC به نقل از کامینز گفت.

وی افزود: “این ممکن است کمی تفاوت ایجاد کند. من مطمئن نیستم که این یک عامل تعیین کننده در سریال باشد اما صادقانه بگویم ، ما بازیکنان زیاد در مورد آن صحبت نکرده ایم.”

در طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین برد خود را در سری تست ها در خاک استرالیا ثبت کند. تیم تحت هدایت کوهلی سرانجام این سری را 2-1 پیروز شد و اکنون آنها به دنبال حفظ جام Border Gavaskar هستند.

“ما چیزهای زیادی برای اثبات داریم. هند چند سال پیش اینجا واقعا خوب بازی کرد. ما به عنوان یک تیم کریکت اوسی ، و تا زمانی که من بزرگ شده ام و بازی آنها را تماشا می کنم ، (ما) به پیروزی در خانه خود افتخار می کنیم ، به خصوص مسابقات تستی. بنابراین برای از دست دادن این مسابقه ، احساس می کنم باید تابستان امسال جبران کنیم. “

وی افزود: “این یک سریال عالی خواهد بود. من فکر می کنم هر دو تیم در حال حاضر در بالای جدول مسابقات قهرمانی آزمون هستند. این یک سریال با کیفیت بالا خواهد بود.”

تبلیغ شده

اولین تست بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در Oval آدلاید آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روزی است.

این چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. استرالیا و هند به ترتیب در رده های اول و دوم در جدول رده بندی WTC قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله