پایتخت دهلی پیش بینی یازدهم مقابل هندی های بمبئی، IPL 2023: آیا فیلیپ سالت شانسی خواهد داشت؟

با سه برد، پایتخت دهلی قطعاً شروع بسیار ضعیفی در IPL 2023 دارد. آنها اولین برد فصل خود را در روز سه شنبه در ورزشگاه آرون جیتلی با هندی های بمبئی به دست خواهند آورد. مانند MI، دی سی نیز منتظر نمایشی بهتر از استعدادهای محلی خود خواهد بود. بالاترین مرتبه دهلی در بازی گذشته “Boulted” بود که سوالاتی را در مورد توانایی پریتوی شاو در برابر بولینگ سریع ایجاد کرد. او به روش‌های مختلف – سرعت، جهش و نوسان، در سه دوره بازی‌اش اخراج شده است و به نظر نمی‌رسد راه حلی سریع برای مشکلات فنی او وجود داشته باشد.

با سقوط ویکت ها در انتهای دیگر، کاپیتان دیوید وارنر دوش را به دست آورده است اما با نرخ ضربه 117 رسیده است. انتظار می رود او بهتر از این کار کند.

مانیش پاندی که در غیاب میچل مارش که برای ازدواج به خانه بازگشته است، فرصت را به دست آورد و تنها یک توپ دوام آورد و این بازیکن کهنه کار مایل است در کوتلا تأثیر بگذارد.

در رتبه اول، DC ممکن است خمیر خارج از فرم Rilee Rossouw را حذف کند و فرصتی را به فیلیپ سالت بدهد.

در جبهه بولینگ، بازیکنان دهلی، از جمله آنریچ نورجه، موکش کومار و خلیل احمد، به جمع پاک کن ها برده شده اند و تیم باید در برابر بمبئی به این موضوع رسیدگی کند. خلل مصدوم برای بازی مقابل MI نامشخص است، در حالی که DC نیز ممکن است وسوسه شود که Nortje را برای بازی نیمکت نشین کند.

در بخش اسپین، کولدیپ یاداو مقرون به صرفه بوده است، اما تیم در اوورهای میانی از او انتظار بیشتری دارد در حالی که آکسار پاتل گران بوده است.

پیش بینی پایتخت دهلی یازدهم مقابل سرخپوستان بمبئی:

دیوید وارنر، پریتوی شاو، فیلیپ سالت، آبیشک پورل، آکسار پاتل، لالیت یاداو، امان خان، کولدیپ یاداو، موکش کومار، ایشانت شارما، لونگی نگیدی

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله