پایتخت دهلی پیش بینی یازدهم مقابل رویال چلنجرز بنگلور، IPL 2023: آیا مستفیظور رحمان راه را برای میچل مارش باز خواهد کرد؟

دهلی کاپیتالز با چهار شکست در ورزشگاه، در مسابقه IPL 2023 خود در برابر رویال چلنجرز بنگلور در روز شنبه در ورزشگاه ام چیناسوامی به دنبال رستگاری خواهد بود. تیم تحت رهبری دیوید وارنر در حال حاضر در انتهای جدول امتیازات قرار دارد و هنوز تعداد بردهای خود را باز نکرده است. DC برای به دست آوردن یک ترکیب ضربه‌ای پایدار در تلاش بوده است، زیرا رتبه‌های برتر آن‌ها مانند Prithvi Shaw، Manish Pandey نتوانسته‌اند عملکرد خوبی ارائه دهند.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم می تواند DC در بازی XI در برابر RCB باشد

از آنجایی که میچل مارش پس از یک مرخصی کوچک به دلیل ازدواجش به کمپ دی سی ملحق شده است، انتظار می رود که در Playing XI در آنجا حضور داشته باشد. آمدن او به این معناست که مستفی الرحمن ممکن است نیمکت نشین شود.

هیچ چیز برای تیم تحت رهبری دیوید وارنر درست پیش نمی‌رود و اتاق فکر تیم در تلاش است تا از پوسیدگی‌ای که به وجود آمده است جلوگیری کند.

وارنر در رتبه دوم در لیست رانندگان پیشرو قرار دارد اما نرخ ضربه 114.83 او نگران کننده است. او برای به ثمر رساندن دوش‌های سریع با مشکل مواجه بوده است و از دست دادن ویکت‌های DC در انبوه تنها کار استرالیایی را سخت‌تر کرده است.

مشکلات فنی Prithvi Shaw در برابر حملات سرعت با کیفیت بالا به منصه ظهور رسیده است، چیزی که به سرعت قابل رفع نیست. مانیش پاندی که به جای سرفراز خان آمده بود نیز نتوانسته کمک کند. اولین بازی یاش دهل در مقابل MI تنها چهار توپ دوام آورد.

قدرت ضعیف نیمکت تیم از نظر استعدادهای هندی به این معنی است که کادر مربیگری اکنون فقط ریپال پاتل را برای عقب نشینی دارد.

DC Predicted XI در مقابل RCB: دیوید وارنر (ج)، پریثوی شاو، مانیش پاندی، میچل مارش، ریلی روسوو/رومن پاول، آکسار پاتل، لالیت یاداو، آبیشک پورل (هفته‌انه)، کولدیپ یاداو، آنریچ نورجه، خلیل احمد

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله