پاکستان و نیوزلند با سری ODI وارد حالت جام جهانی می شوند

پاکستان و نیوزلند یک مسابقه پنج‌بازی یک روزه را از روز پنج‌شنبه در راولپندی آغاز می‌کنند که به‌عنوان آماده‌سازی حیاتی برای جام جهانی عمل می‌کند. این مجموعه به هر دو طرف این فرصت را می دهد تا قبل از جام جهانی هند در ماه های اکتبر تا نوامبر، نقاط قوت و ضعف یکدیگر را احساس کنند. سیاه‌پوشان با تساوی 2-2 سری بیست 20 در پنج بازی قبلی، تیم میزبان را شوکه کردند، علیرغم غیبت هشت بازیکن – از جمله کاپیتان کین ویلیامسون – به دلیل ادامه لیگ برتر هند یا مصدومیت.

زیر نظر کاپیتان تام لاتام، نیوزیلند به طرز ماهرانه‌ای خود را با شرایط وفق داد و از 2-0 پایین آمد و در مسابقه سوم و پنجم پیروز شد و چهارمین مسابقه پس از باران رها شد.

خمیر درجه متوسط ​​مارک چپمن پس از 290 نفر برای تنها یک اخراج در سری T20 به تیم ODI اضافه شد – بیشترین تعداد دفعات توسط یک خمیر در یک سری پنج مسابقه T20I.

تام بلوندل که به تازگی در پنج بازیکن برتر کریکت سال قرار گرفته است و هنری نیکولز بازیکن درجه متوسط ​​تیم را تقویت می کنند.

Latham که تیمش در رتبه‌بندی ODI پس از استرالیا در رتبه دوم قرار دارد، گفت: “این یک قالب جدید است و ما باید به سرعت با این مجموعه چالش برانگیز سازگار شویم.”

پاکستان که پنجم است، دوباره امید خود را به بابر اعظم کاپیتان، بالاترین رده بندی ODI جهان در دو سال گذشته، بسته است.

اعظم گفت: «این پنج بازی برای آماده سازی ما برای جام جهانی حیاتی است.

ما هشت ODI به علاوه جام آسیا (برای آماده شدن) داریم و از آنها برای آمادگی خوب استفاده خواهیم کرد.

پاکستان از هفت سری ODI که کاپیتان آن اعظم بوده، پنج برنده شده است. دو باخت او در برابر انگلیس در سال 2021 و نیوزلند در ژانویه امسال رخ داد.

اما نیوزلند اخیراً بر پاکستان تسلط دارد.

از شش سری آخر ODI بین آنها، نیوزلند پنج برد و یک تساوی کسب کرده است. آخرین شکست سری آنها مقابل پاکستان در سال 2011 در خانه بود.

سایر مسابقات این سری در روز شنبه در راولپندی و سپس کراچی در روزهای 3، 5 و 7 می برگزار می شود.

پاکستان: بابر اعظم (کاپیتان)، شاداب خان، عبدالله شفیق، فخار زمان، محمد حارث، حارث رئوف، حارث سهیل، احسان الله، امام الحق، محمد نواز، محمد رضوان، محمد وسیم، نسیم شاه، آقا سلمان، شاهین شاه افریدی. ، شان مسعود، اسامه میر

نیوزلند: تام لتهام (کاپیتان)، تام بلوندل، چاد بووز، مارک چپمن، مت هنری، بن لیستر، کول مک‌کانچی، آدام میلن، داریل میچل، جیمی نیشام، هنری نیکولز، راچین راویندرا، هنری شیپلی، ایش سودی، بلر یونگ، ویل .

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله