پاکستان قطره شععیب مالک ، محمد امیر برای T20I های آینده در برابر نیوزیلند


کریکت بورد پاکستان (PCB) روز چهارشنبه یک تیم 35 نفره را برای تور آتی نیوزیلند اعلام کرد که تیم ملی مردان از آن انتخاب می شود. بابر اعظم در همه قالب ها به عنوان کاپیتان پاکستان منصوب شده است. جانشین کاپیتان وی در آزمون ها محمد رضوان خواهد بود ، در حالی که شاداب معاون T20I ها خواهد بود. پاکستان اسد شفیق ، شعیب مالک و محمد امیر را از تیم خود حذف کرد. مصباح الحق سرمربی تیم گفت که طرفین تصمیم گرفته اند مالک و امیر را کنار بگذارند زیرا آنها اکنون به دنبال سرمایه گذاری در جوانان هستند.

اخبار

“سه مشكل عمده از طرف تور انگلستان وجود دارد. اسد شفیق به دلیل كمبود فرم پس از آنكه 510 دویدن را در 15 دوره گذشته انجام داد ، از جمله 67 مسابقه در انگلیس ، از قلم افتاده است. من مطمئن هستم که او از این زمان استفاده خواهد کرد تا بیشتر روی بازی خود در مسابقات درجه یک داخلی کار کند تا او ، مانند سرفراز احمد ، بتواند فرم خود را پس بگیرد و برای مسابقات آینده مقابل آفریقای جنوبی و زیمبابوه دوباره به رقابت بپردازد ، “Misbah در یک نسخه رسمی PCB گفته شده است.

وی افزود: “شعیب مالک و محمد امیر بخشی از مسابقات توپ سفید نیستند ، زیرا در این تور ما تصمیم به سرمایه گذاری ، توسعه و تمرکز بر روی بازیکنان آینده دار و نوظهور داریم که احتمالاً برای همه قالب ها در دسترس پاکستان خواهند بود.”

بازیکنان به همراه 20 نفر از پرسنل پشتیبانی ، در 23 نوامبر عازم لینكلن می شوند و در آنجا دوره قرنطینه اجباری 14 روزه را می گذرانند.

تیم ملی مردان پاکستان در 18 ، 20 و 22 دسامبر با سه T20I بازی می کند و مسابقات قهرمانی آزمون جهانی ICC به ترتیب در کوه مونگانوی و کریستچرچ به ترتیب 26 تا 30 دسامبر و 3 تا 7 ژانویه برگزار می شود.

بازیکنان تیم ملی مردان پاکستان که در مسابقات بین المللی با نیوزلند درگیر نیستند ، به غیر از 35 بازیکن در مسابقات درون تیمی قبل از سری ، برای انتخاب مسابقات شاهین ها مقابل نیوزلند A در دسترس هستند.

این همچنین بدان معنی است که بازیکنان آزمایشی که در نیمه اول سری مقابل نیوزلند در T20I حضور ندارند ، می توانند برای شاهینز که انتظار می رود در آن دوره مسابقات چهار روزه با نیوزلند A بازی کنند ، انتخاب شوند.

“مسابقات در نیوزیلند برای ما حیاتی است زیرا ما قصد داریم رتبه بندی خود را در T20I بهبود بخشیم و همچنین امتیازات ارزنده ای را در مسابقات جهانی آزمون ICC کسب کنیم. در این زمینه و با در نظر گرفتن عملکرد بازیکنان اخیر ، بهترین بازیکنان موجود را انتخاب کرده ایم ،” مصباح الحق سرمربی پاکستان در یک آزادی رسمی گفت.

وقتی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آزمون جهانی ICC مقابل نیوزلند درگیر شود ، بازیکنان تیم ملی مردان که در آن مسابقات نیستند ، می توانند برای شاهین ها انتخاب شوند ، که انتظار می رود در بازی های بیش از 20 برابر نیوزلند A شرکت کنند. در آن روزها

تیم 35 نفره:

افتتاحیه ها: عبیدعلی ، عبدالله شفیق ، فخار زمان ، امام الحق ، شان مسعود و زیشن مالک.

بتمن های مرتبه متوسط: بابر اعظم (کاپیتان) ، ازهر علی ، عزیز دانمارکی ، فواد علم ، حیدر علی ، هریس سهیل ، حسین طلعت ، افتخار احمد ، عمران بات ، خوشیل شاه و محمد حافظ.

نگهبانان ویکتوریا: محمد رضوان (معاون کاپیتان ، تست ها) ، روحیل نظیر و سرفراز احمد.

تبلیغ شده

چرخان: عماد وسیم ، شاداب خان (معاون ناخدا ، T20Is) ، عثمان قدیر ، یاسر شاه و ظفر گوهر.

بولرهای سریع: عماد بات ، فهیم اشرف ، هریس رئوف ، محمد عباس ، محمد حسنین ، محمد موسی ، نسیم شاه ، شاهین شاه افریدی ، سهیل خان و وهاب ریاض.

مباحث ذکر شده در این مقاله