پاکستان در مقابل زیمبابوه: بابر اعظم رهبر زیمبابوه پاکستان در اولین T20I است


کاپیتان بابر اعظم با شکستن نیم قرن قدرتمند راهی شش ویکت پاکستان در زیمبابوه در اولین مسابقه بین المللی Twenty20 در راولپندی در روز شنبه شد. اعظم بار دیگر ثابت کرد که چرا او یکی از برترین بازیکنان کریکت توپ سفید با 55 توپ 82 جذاب است تا تعقیب پاکستان در رسیدن به هدف متوسط ​​157 را در 18.5 ونگر لنگر اندازد. این پیروزی باعث برتری 1-0 پاکستان در سری 3 مسابقه و پیروزی دوازدهم مقابل زیمبابوه در تمام کریکت های بین المللی Twenty20 می شود. وسلی مادهوره پس از پیروزی در این بازی و ضرب و شتم ، در نیمه قرن یک دوشیزه را زد تا زیمبابوه را به 156-6 برساند. اعظم ، عزم خود را برای به دست آوردن جایگاه خود به عنوان برنده اصلی مسابقه Twenty20 – که دو ماه پیش به داوید مالان از انگلیس از دست داد – در ایستگاه 80 دور خود برای محمد ویزیز ، که هشتاد و شش ثانیه بود ، 9 مرز و شش مورد را مشت کرد.

اخبار

اعظم سرانجام در هفدهم سقوط کرد ، همانطور که حافظ در نوزدهم ، اما هدف هرگز فراتر از پاکستان نبود.

Paceman Blessing Muzarabani با نتیجه 2-26 به پایان رسید.

زیمبابوه ، که در سومین بازی یک روزه ملی پوشان پاکستان را در پایان باخت 2-1 در سری قبل ناراحت کرد ، با وجود اخراج فخار زمان (19) و حیدر علی (هفت) هرگز نتوانست جلوی بازی سکته مغزی اعظم را بگیرد. توسط هشتم بیش.

پیش از این ، زیمبابوه در پنج اوور گذشته 46 گل را به ثمر رسانده بود که Madhevere برتری داشت.

Madhevere ، راست دست 20 ساله ، یک ضربه 48 توپ 70 را با نه مرز و یک شش ضربه زد تا به زیمبابوه کمک کند تا یک تعداد قابل احترام ارسال کند.

مادوهور ، كه در دو حضور قبلی خود در 20 مسابقه فقط چهار بار اجرا شده بود ، 34 مسابقه را با التون چیگومبورا برای یك ششمین ویكت اضافه كرد ، وی یك توپ 13 توپه 21 با شش و دو مرز را ایجاد كرد.

شان ویلیامز (25) و برندان تیلور (20) دیگر مشارکت کنندگان بودند.

برای پاکستان ، هیمس رئوف و وهاب ریاض از بازیکنان پیاده ، هر کدام دو ویکت گرفتند.

تبلیغ شده

پاکستان برای اولین بار در مسابقات بین المللی 20 به نام عثمان قدیر ، پسر بزرگ عبدالقادر ، که سال گذشته درگذشت ، چرخنده 27 ساله داد.

تیم ها روزهای یکشنبه و سه شنبه در همان مکان دوباره دیدار می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله