پاسخ وحشی الكساندرا هارتلی كریكتور انگلیس به هواداری كه از او س Ifال كرد آیا با كیت کراس قرار ملاقات دارد


الکساندرا هارتلی و کیت کراس بازیکنان کریکت انگلیس پس از اینکه یک هوادار از آنها سوال کرد که آیا این دو با هم رابطه دارند یا خیر ، شامل باشگاه های مورد علاقه خود در لیگ برتر هند (IPL) ، درگیر برخی از برنامه های خنده دار بودند. این دو به غیر از هم تیمی انگلیس ، میزبان پادکستی به نام “بدون توپ” هستند که روز دوشنبه سالگرد یک سالگی خود را جشن گرفت. هارتلی به همین مناسبت توییت کرد: “خوب یک سال دیگر … هنوز هم هیچ تجهیزات ، هنوز برنامه ریزی نشده اما بسیار سرگرم کننده است. به ما افتخار می کنیم @ katecross16.” به این ، یک کاربر توییتر در پاسخ به او گفت: “@ AlexHartley93 و @ katecross16 با هم قرار می گذارید؟”

اخبار

هارتلی که به عنوان هوادار Royal Challengers Bangalore به رهبری ویرات کوهلی شناخته می شود ، با یک واکنش خنده دار روبرو شد ، که شامل رقابت معروف بین RCB و Chennai Super Kings بود.

او توئیتی همراه با یک شکلک استفراغ در توییتر نوشت: “گویی که من هرگز با یکی از طرفداران CSK آشنا می شوم …”

کراس خودش با شوخ طبعی به شریک پادکست برخورد کرد.

او نوشت: “شما نباید کسی را به خاطر پیراهن رنگی که در IPL Alex می پوشد دوست داشته باشید.”

اخیراً ، هارتلی و کراس دعوت نامه توییتری خود را به ویرات کوهلی ، کاپیتان RCB و هند فرستادند تا در پادکست خود به آنها بپیوندد.

“سلام ،imVkohli دوست داری باNoBallsTCP بیای؟ این باعث خوشحالی @ AlexHartley93 خواهد شد!” کراس پس از اینکه یک کاربر پرسید چه زمانی می تواند کوهلی را در پادکست انتظار داشته باشد ، توییت کرده بود.

هارتلی با ایموجی های خنده پاسخ داد و نوشت: “اگر نپرسید ، نمی گیرید!imVkohli من می دانم که شما مشغول بازی کریکت و بچه دار شدن هستید … اما آن را دوست دارید؟”

تبلیغ شده

ویرات کوهلی در حال حاضر برای استرالیا برای تور هند در هند تحت استرالیا است. در حالی که کوهلی هند را در سری ODI و T20 International برابر استرالیا هدایت می کند ، وی قرار است پس از اولین آزمایش در آدلاید در مرخصی پدری به هند بازگردد.

کوهلی و همسرش آنوشکا شارما در ماه ژانویه در انتظار فرزند اول خود هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله