پاسخ حماسی ساچین تندولکار به “آیا تا به حال آرجون شما را بیرون آورده است؟” سوال

ساچین تندولکار، اسطوره باتینگ، در سال 2013 به دوران حرفه ای بین المللی خود پرداخت. تندولکار همچنان رکورددار کسب بیشترین دویدن های بین المللی (34357) و بیشتر قرن های بین المللی (100) است. آخرین مورد، چیزی که به هواداران ساچین فرصت می داد تا آن را گرامی بدارند، اولین بازی پسرش آرجون تندولکار در لیگ برتر هند بود، آن هم برای سرخپوستان بمبئی – تیمی که خود ساچین در روزهای بازیش بخشی از آن بود.

روز جمعه، ساچین به هوادارانش فرصت طلایی داد تا از طریق یک جلسه پرسش و پاسخ در توییتر با او تعامل کنند. “اولین حضور من #AskSachin در اینجا در توییتر. چند سوال جالب بیاورید!” اسطوره کریکت را قبل از اینکه طرفداران حسابش را پر از سوال کنند نوشت.

چیزی که در میان آنها مورد توجه قرار گرفت این بود که “آیا تا به حال آرجون شما را بیرون آورده است؟”

به این سوال ساچین پاسخ داد: “بله، یک بار در لردز، اما به آرجون یادآوری نکن!”

آرجون یک ضربان‌دار بازوی چپ و یک ضرب‌دار چپ‌دست است. در حالی که او تا کنون حدود پنج اور در فصل جاری انجام داده است و یک ویکت را به دست آورده است، او هنوز فرصتی برای ضربه زدن در این رویداد بزرگ پیدا نکرده است. سرعت بولینگ او در دهه 120 است.

هندی‌های بمبئی آرجون را به قیمت 30 میلیون روپیه در حراج‌های IPL 2022 خریداری کرده بودند.

از سوی دیگر ساچین 78 مسابقه انجام داد و 2334 دوش با میانگین 34.84 به ثمر رساند. او یک قرن و 13 نیم قرن را زد.

در اولین حضور آرجون تنولکار در IPL، ساچین پیامی دلگرم کننده در توییتر به اشتراک گذاشته بود.

“آرجون، امروز گام مهم دیگری در سفر خود به عنوان یک بازیکن کریکت برداشته‌ای. به عنوان پدرت، کسی که تو را دوست دارد و علاقه زیادی به بازی دارد، می‌دانم که به بازی احترامی که شایسته آن است ادامه می‌دهی و بازی عاشق خواهد شد. شما برگشتید،» قسمت اول توییت خوانده شد.

این بازکننده سابق هند در قسمت دوم توییت خود افزود: “شما برای رسیدن به اینجا بسیار سخت کار کرده اید و من مطمئن هستم که به این کار ادامه خواهید داد. این شروع یک سفر زیبا است. با آرزوی بهترین ها!”

موضوعات ذکر شده در این مقاله