پارت جیندال، رئیس پایتخت دهلی، در انتقادی بی‌امان، سؤالی را مطرح می‌کند که «قصد» است.

پایتخت دهلی در جدول رده بندی IPL 2023 نهم است© BCCI/Sportzpics

سه شکست در سه مسابقه باعث می‌شود که دهلی کپیتالز به یک فصل ناتمام دیگر خیره شود و تیم تحت رهبری دیوید وارنر برای رقابت با دیگر فرنچایزهای لیگ تلاش می‌کند. در شکست مقابل لاکنو سوپر جاینتز، گجرات تایتانز و راجستان رویالز، ناتوانی واحد ضربه‌زنی دهلی به طرز وحشیانه‌ای فاش شد. پارث جیندال، رئیس و یکی از مالکان فرنچایز در توییتر، در حالی که از مهاجمان تیم به دلیل “نیت” آنها انتقاد می کرد، سخنان را کوتاه نکرد.

جیندال در توییتی «نیتی» که باتجرها تا اینجای فصل نشان داده‌اند را زیر سوال برد، اما از باور کردن به تیم خودداری کرد.

“3 بازی، 3 باخت – دیدن این @DelhiCapitals بسیار سخت است – نیت کافی با خفاش و اجرای کم در برخی مناطق در زمین وجود ندارد – ما به این دسته اعتقاد داریم – بیایید دوباره جمع شویم و از روز سه شنبه دوباره شروع کنیم – من معتقدم که این تیم. بیا دهلی!» او در وب سایت میکروبلاگینگ نوشت.

پس از پایان مسابقه، دیوید وارنر، کاپیتان دهلی کاپیتالز، اعتراف کرد که تیم باید خوب شروع کند، مخصوصاً وقتی که مجموعاً 200 نفر را تعقیب کند.

“وقتی به دنبال 200 هستید، باید خوب شروع کنید. نمی توانید اعتبار را از ترنت بولت بگیرید. او واقعاً خوب بود. فقط در مورد اجرای مهارت های شماست. ما شب گذشته چند بازی کوتاه داشتیم. ما حرفه ای هستیم. ما باید آن را حل کنیم. ضربه زدن به زمین‌بازان ناامیدکننده است. یکی از توپ‌زنان اعتصابی ما نیز پایین آمد. فقط طبق برنامه پیش نرفت.”

وارنر همچنین پس از سومین شکست پیاپی دهلی، انتقادات زیادی را به دنبال داشت. ویرندر سهواگ، بازکننده سابق هند و پایتخت دهلی، از استرالیایی خواست تا میزان ضربات خود را بهبود بخشد یا “دوباره در IPL بازی نکند”.

موضوعات ذکر شده در این مقاله