“پادشاه یورکر ما…”: ستاره سرخپوستان بمبئی به آرجون تندولکار می گوید. پاسخ او طلا است. تماشا کردن

با تیلاک وارما و آرجون تندولکار، سرخپوستان بمبئی (MI) دو چشم انداز هیجان انگیز در اختیار دارند. روز سه‌شنبه، MI سان‌رایزرز حیدرآباد را با ۱۴ ران شکست داد و تیلاک و آرجون نقش خود را در این موفقیت ایفا کردند. در حالی که تیلاک (37 توپ از 17 توپ) یک ضربه کوتاه فوق العاده برای هدایت سرخپوستان بمبئی در وسط انجام داد، آرجون آخرین اور درخشان را برای دفاع از 20 ران انجام داد، در حالی که اولین ویکت IPL خود را نیز در این فرآیند گرفت. پیش از بازی بعدی خود مقابل پنجاب کینگز، تیلاک و آرجون در طول سفر خود به گفتگوی جالبی پرداختند.

در ویدئویی که توسط MI در توییتر به اشتراک گذاشته شد، تیلاک آرجون را به عنوان پادشاه یورکر تیم معرفی کرد و از این بازیکن 23 ساله در مورد تجربه اش از مدیریت فشار بولینگ فینال پرسید.

تیلاک پرسید: “شما پادشاه یورکر در تیم ما هستید، پس فشار در اوور آخر در حالی که آنها دنبال 20 ران بودند چگونه بود.”

آرجون در پاسخ به همین موضوع گفت: “فشار زیاد نیست، زیرا مشخصا باید 20 دوش دفاع کنیم. من خیلی تمرین کرده بودم و اعتماد به نفس داشتم.”

پس از دو اور در شروع، روهیت شارما، کاپیتان MI، در آخرین اور توپ را به آرجون داد و SRH برای بردن به 20 ران نیاز داشت.

آرجون چند بازیکن یورکی تحویل داد و همچنین ویکت بوونشوار کومار را گرفت و تیمش با 14 ران برنده مسابقه شد.

روهیت از آرجون به خاطر عملکردش در برابر SRH تمجید کرد و گفت که سرعت گیر متوسط ​​در مورد بولینگ خود شفافیت فکری دارد.

روهیت که با پدرش – ساچین تندولکار افسانه ای – در رختکن هند و MI مشترک بود، در مراسم معرفی گفت: “بازی با آرجون بسیار هیجان انگیز است. زندگی به دور کامل رسیده است.”

آرجون سه سال در این تیم حضور داشته است. او می‌داند چه می‌خواهد انجام دهد. او همچنین کاملاً اعتماد به نفس دارد. او در برنامه‌هایش واضح است. او سعی می‌کند توپ جدید و کاسه‌بازان را در هنگام مرگ به حرکت درآورد. “

موضوعات ذکر شده در این مقاله