پادشاهان پنجاب یازدهم مقابل گجرات تایتان را پیش بینی کردند، IPL 2023: چه کسی راه را برای لیام لیوینگستون باز خواهد کرد؟

پنجاب کینگز در بازی آتی خود در IPL 2023 در روز پنجشنبه در موهالی به مصاف گجرات تایتانز خواهد رفت. پنجاب کینگز پس از دو پیروزی متوالی در کمپین خود، در مسابقه قبلی خود در IPL 2023 به طرز وحشیانه ای توسط SunRisers Hyderabad با هشت ویکت شکست خورد. باترهای PBKS که ابتدا از آنها خواسته شد تا با ضربه زدن شکست بخورند زیرا در 15 اور به 88/9 کاهش یافتند. تنها لطف نجات دهنده برای تیم، کاپیتان آنها شیخار داوان بود که از همان ابتدا مانند یک ارتش تک نفره ایستاد و مجموع آنها را در 20 اور به 143 بر 9 رساند و با 99 توپ از 66 توپ شکست ناپذیر باقی ماند. بعداً SRH به راحتی هدف را تنها در 17.1 اور تعقیب کرد.

PBKS خدمات لیام لیوینگستون، بازیکن ستاره خود در انگلیس را از دست داد، کسی که منتظر تایید هیئت مدیره خود در مورد مصدومیتش بود. از آنجایی که او اکنون پس از گرفتن مجوز به تمرین تیم ملحق شده است، انتظار می رود اولین بازی فصل خود را مقابل گجرات تایتانز انجام دهد.

GT که در حال حاضر با چهار امتیاز از سه بازی در رده چهارم جدول قرار دارد، هنوز هم شانس زیادی برای صدرنشینی در جدول دارد، اما برای این منظور باید در مقابل PBKS که به سرعت به عنوان یکی از سخت‌ترین تیم‌ها ظاهر می‌شود، گرد هم آیند. .

با توجه به فرم فعلی خود، باخت 8 ویکت PBKS به سانرایزرز حیدرآباد، با توجه به شکل کاپیتان آنها، شیخار داوان و آرشدیپ سینگ، بازیکن جوان بازوی چپ، می تواند یک انحراف باشد.

مسابقات داوان در حیدرآباد در 9 آوریل گواهی بر انعطاف پذیری استوارت ها و توانایی او برای حفظ آرامش بود زیرا ویکت ها مانند نوک پین در انتهای دیگر سقوط می کردند.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم می تواند PBKS’ Playing XI باشد:

XI پیش بینی شده PBKS در برابر GT: شیخار داوان (ج)، پرابهسیمران سینگ، لیام لیوینگستون، جیتش شارما، سیکاندار رازا/بانوکا راجاپاکسا، سام کوران، شاهرخ خان، هارپریت برار، راهول چهار، ناتان الیس، آرشدیپ سینگ

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله