پادشاهان پنجاب یازدهم مقابل هندی‌های بمبئی را پیش‌بینی کردند، IPL 2023: آیا کاگیسو رابادا جایگزین ناتان الیس خواهد شد؟

پنجاب کینگز روز شنبه در ورزشگاه وانکهده با چالش هندی های بمبئی روبرو می شود. PBKS در غیاب کاپیتان همیشگی خود و شیخار داوان، بهترین گلزن خود، که بعید است به دلیل آسیب دیدگی شانه مقابل MI بازی کند، دچار لکنت شد. داوان نقش کلیدی در شروع مطمئن فصل PBKS ایفا کرد، اما غیبت او تفاوت قابل توجهی در نتایجی که در سر راه آنها قرار گرفت ایجاد کرد. ترور گونسالوز، مربی تیم، پس از باخت 24 ران خود مقابل رویال چلنجرز بنگلور در روز پنجشنبه، اطلاع داد که داوان برای رسیدن به آمادگی کامل به 2 تا 3 روز دیگر نیاز دارد.

پنجاب کینگز از مجموع 6 بازی سه برد برای نشان دادن دارد، اما هر سه باخت در چهار مسابقه اخیر آنها رخ داده است، در حالی که PBKS به شدت ثبات و قدرت آتشی را که داوان در اوج ارائه می کند از دست داده است.

این بازیکن ارشد چپ دست در چهار مسابقه 233 دوش به ثمر رسانده است و در حال حاضر در بین دونده های برتر IPL 2023 قرار دارد و غیبت او چیزی است که PBKS به هیچ وجه نتوانسته است آن را برآورده کند.

سیکندررضا یک نیم قرن خوب گلزنی کرد (57) و پنجاب کینگز را در برابر لاکنو سوپر جاینتز از خط خارج کرد، اما او به طور غیرقابل توضیحی از درگیری روز پنجشنبه مقابل RCB کنار گذاشته شد، زیرا PBKS در تعقیب 175 150 اور در 18.2 اور حذف شد.

پرابسیمران سینگ برای پایان دادن به دویدن معمولی خود با خفاش، 46 را به ثمر رساند، در حالی که پنجاب کینگز امیدوار است که ستاره های خارجی آنها در لیام لیوینگستون، متیو شورت و سام کوران کارهای بیشتری با خفاش انجام دهند.

با توپ، PBKS دوباره گرم و سرد شده است و این یک چالش خواهد بود برای متوقف کردن ضربات بمبئی، که به نظر می رسد پاهای خود را پیدا کرده اند و یکپارچه شلیک کرده اند.

تروئیکای آرشدیپ سینگ، کاگیسو رابادا و کاپیتان ایستاده کوران، گران ترین بازیکن تاریخ حراج IPL، وظیفه خود را از دست خواهند داد، زیرا پادشاهان پنجاب به دنبال مهار اسلاید آنها هستند.

پادشاهان پنجاب در مقابل سرخپوستان بمبئی پیش بینی کردند:

آتاروا تاید، پرابهسیمران سینگ، لیام لیوینگستون، هارپریت سینگ باتیا، سام کوران، جیتش شارما، شاهرخ خان، هارپریت برار، کاگیسو رابادا، آرشدیپ سینگ، راهول چهار

موضوعات ذکر شده در این مقاله