پادشاهان پنجاب یازدهم را در برابر Sunrisers حیدرآباد پیش بینی کردند: آیا کاگیسو رابادا قدرت شلیک بیشتری خواهد داشت؟

پادشاهان پنجاب در جریان IPL 2023© BCCI

زمانی که پادشاهان شکست ناپذیر پنجاب یکشنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به مصاف سانرایزرز حیدرآباد بدون برد بروند، نبرد متضاد خواهد بود. PBKS در آخرین رویارویی خود به لطف اجراهای درخشان در ضربات ضربه زدن از شیخار داوان و پرابهسیمران سینگ، با پیروزی اندک مقابل راجستان رویالز، از فرمی غنی برخوردار بوده است. ناتان الیس، پرتاب کننده سریع نیز با یک حرکت چهار ویکت چشمگیر کمک کرد. از سوی دیگر، SRH با آخرین شکست خود در برابر لاکنو سوپر جاینتز دست و پنجه نرم کرده است، زیرا هر دو با چوب و توپ مبارزه می‌کردند و هری بروک همچنان به کشیدن یک توپ خالی ادامه می‌داد.

انتظار می‌رود داوان و پرابهسیمران پس از همکاری درخشان مقابل RR بار دیگر برای PBKS باز شوند و رتبه سوم به بانوکا راجاپاکسا تعلق خواهد گرفت. متیو شورت نیز گزینه ای برای پادشاهان پنجاب است اما بعید است که آنها بخواهند ترکیب برنده را مختل کنند.

انتظار می‌رود جیتش شارما ویکت‌ها را حفظ کند، در حالی که سیکندررضا و شاهرخ خان قدرت شلیک بسیار مورد نیاز را در حد وسط فراهم می‌کنند. پس از آنها هارپریت برار و سام کوران که با پول کلان خرید می کند، قول داده است اما استانداردهای مورد انتظار او را برآورده نکرده است.

در حمله بولینگ، کاگیسو رابادا وارد هند شده است، اما بعید است که او به این زودی برای فرنچایز بازی کند. در غیاب او، انتظار می‌رود که الیس به رهبری حمله بولینگ برای تیم ادامه دهد و آرشدیپ سینگ و رائول چهار تهدید اصلی علیه سان‌رایزرز حیدرآباد باشند.

پادشاهان پنجاب پیش بینی یازدهم: شیخار داوان (C)، پرابهسیمران سینگ، بانوکا راجاپاکسا، جیتش شارما، سیکاندار رازا، شاهرخ خان، سام کوران، هارپریت برار، راهول چهار، ناتان الیس، آرشدیپ سینگ

موضوعات ذکر شده در این مقاله