ویرات کوهلی 600 فور را در IPL انجام می دهد، هنوز پشت دو بازیکن بزرگ

تصویر فایل ستاره RCB Virat Kohli© BCCI/IPL

ویرات کوهلی در حال حاضر رکوردهای زیادی را در کریکت IPL یا کریکت بین‌المللی دارد و روز پنج‌شنبه، بتر رویال چلنجرز بنگلور (RCB) رکورد دیگری را به حرفه درخشان خود اضافه کرد. او در جریان مسابقه IPL 2023 مقابل پنجاب کینگز (PBKS) در ورزشگاه IS Bindra انجمن کریکت پنجاب به شاهکار 600 IPL چهار دست یافت. کاپیتان سابق RCB اکنون 603 چهار ضرب در 229 مسابقه پس از کوبیدن پنج مرز در 59 ران خود در برابر PBKS به ثبت رسانده و در فهرست چهار ضربه زننده در IPL سوم است.

کاپیتان پنجاب کینگز، شیخار داوان، با 730 بازی چهار در 210 مسابقه، مقام اول را دارد و دیوید وارنر، کاپیتان دهلی کپیتالز (608 بازی چهار در 167 بازی) در رده بعدی قرار دارد. روهیت شارما با 535 بازی چهار در 227 اینینگ IPL مقام چهارم این لیست را دارد.

با صحبت در مورد این مسابقه، جایگاه افتتاحیه 137 ران بین Virat Kohli و Faf du Plessis باعث شد تا رویال چلنجر بنگلور (RCB) با نتیجه 174/4 در برابر پنجاب کینگز به برتری برسد.

RCB شروع خوبی داشت و 137 ران بدون از دست دادن هیچ ویکتی به ثمر رساند. با این حال، پس از 17 اورس، آنها دو ویکت بزرگ خود یعنی ویرات و گلن ماکسول را در اخراج متوالی از دست دادند. RCB شتاب خود را از دست داد و نتوانست بیشترین استفاده را در اورهای مرگ داشته باشد.

برای پادشاهان پنجاب، هارپریت سینگ منتخب بولرها بود که با واگذاری 31 ران دو ویکت گرفت. آرشدیپ سینگ و ناتان الیس هر کدام یک ویکت گرفتند. سام کوران و راهول چاهال پنجاب را با بولینگ محکم و دویدن آسان به RCB به بازی بازگرداندند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله