ویرات کوهلی پس از پایان کارزار IPL 2020 به تیم هند حباب می رود: گزارش


با شکست روز جمعه چلنجرهای بنگلور (RCB) مقابل سانریسرز هیدرآباد (SRH) در حذف کننده سیزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) ، ویرات کوهلی ناخدا هندی در حالی که آماده می شوند به حباب ایجاد شده برای بازیکنان هند تبدیل شده است. سری آینده در برابر استرالیا در میان شیوع COVID-19. در آگاهی از تحولات RCB ، منابع آگاه از ANI گفتند که کاپیتان هند پس از بازی با SRH به حباب ایجاد شده برای بازیکنانی که برای سری استرالیا انتخاب شده اند ، نقل مکان کرد.

اخبار

این منبع گفت: “کوهلی اواخر شب گذشته پس از بازی با Sunrisers Hyderabad وارد حباب تیم هند شد. او احتمالاً یک یا دو روز مرخصی می گیرد و شروع به آماده سازی سریال در استرالیا می کند.”

افرادی مانند Mayank Agarwal و همه قبلاً شروع به آماده سازی با متخصصان آزمون Cheteshwar Pujara و Hanuma Vihari کرده اند ، زیرا مبارزات مربوط به آنها در IPL ادامه دارد و طبق گزارش ANI ، تیم از روز جمعه آماده سازی آزمون شبانه برابر استرالیا در آدلاید را آغاز کرد. شب با توپهای صورتی.

با بازگشت به اقدام جمعه شب در ورزشگاه شیخ زاید در ابوظبی ، SRH RCB را با شش ویکت شکست داد تا در مقدماتی 2 که روز یکشنبه برگزار می شود ، با پایتخت های دهلی درگیری ایجاد کند. برنده در فینال روز سه شنبه در ورزشگاه بین المللی کریکت دبی به مصاف سرخپوستان بمبئی (MI) می رود.

کهلی درمورد این بازی گفت: “اگر درمورد اولین بازه ها صحبت می کنید ، فکر نمی کنم به اندازه کافی روی تخته دویدیم. ما در نیمه دوم یک بازی جهنمی انجام دادیم ، موقعیت هایی که در نیمه دوم خودمان به دست آوردیم .. این یک بازی حاشیه ای است و اگر کین (ویلیامسون) به آنجا منتقل شود ، آن یک بازی توپ متفاوت است.

“در کل آنها در ابتدای کار ما را تحت فشار زیادی قرار دادند. چند اخراج نرم ، چند مورد خوش شانس برای آنها نیز انجام شد و ما فقط در هیئت مدیره اجرا نکردیم. شاید کمی اعصاب ، شاید کمی تردید ، ما باید بیانگر مهارت بیشتری در مورد خفاش باشیم. هیچ مرحله ای از بازی نداشتیم که از حریف دور شویم. ما فقط به بولرها اجازه دادیم تا در مناطقی که می خواستند کاسه بکشند و فشار کافی به آنها وارد نکنیم. “

اما کوهلی پسران را به خاطر ارائه یک نمایش کلی قدرتمند تحسین کرد حتی در حالی که چند بازی گذشته طبق خواسته کوهلی پیش نرفت. “چند نفر ایستاده اند و فصل خوبی را سپری کرده اند ، Devdutt (Padikkal) یکی از آنهاست و سراج نیز بازگشت خوبی داشته است. یوزی (یوزوندرا چاهال) مثل همیشه جامد بوده ، AB مثل همیشه خوب بوده است.

تبلیغ شده

“چند نکته مثبت برای RCB و Devdutt یکی از این موارد است ، او خوب قدم برداشت و 400+ دویدن کار آسانی نیست. او با کلاس و کارایی زیادی برای تیم بازی کرده است. برای او بسیار خوشحال است. بقیه هم کمک کردند اما فقط این به شما همچنین قدرت تیم های موجود در IPL را می گوید ، هیچ تیمی به این ترتیب افراد مورد علاقه خود را فراری نمی دهد و هر تیم بازیکنان قدرتمندی دارد ، یکی از دلایل دیگر بازی در تنها سه مکان است و هیچ مزیتی برای خانه و خانه ندارد.

“شرایط مشابه برای همه و به همین دلیل است که این یکی از رقابتی ترین IPL در سال جاری بوده است. شگفت آور بود که این فرصت را داشتم بیرون بیایم و بازی کنم. اینجا یک تصویر بزرگتر وجود دارد و همه ما در این امر سهیم هستیم. همه طرفداران ما که مثل هر سال از ما حمایت کرده اند ، ما فقط می خواهیم از آنها تشکر کنیم. “

مباحث ذکر شده در این مقاله