ویرات کوهلی راضی نیست زیرا یک طرفدار سلفی جویای مسیر آنوشکا شارما در بنگالورو است. تماشا کردن

تماشا کنید: ویرات کوهلی از اینکه طرفدار سلفی جویای مسیر آنوشکا شارماس در بنگالورو را مسدود می کند، خوشحال نیست

ویرات کوهلی و آنوشکا شارما توسط طرفداران در بنگالورو مورد حمله قرار می گیرند.© توییتر

زوج ستاره ای که ویرات کوهلی و بازیگر کریکت آنوشکا شارما هستند، به ندرت می توانند از توجه عمومی دوری کنند. هر جا که می روند، هواداران دنبال می کنند. گاهی اوقات، شرایط ناخوشایند را برای همه ایجاد می کند، به این معنی که آنها همیشه باید تحت امنیت شدید حرکت کنند. حتی در این صورت، ممکن است همه چیز از کنترل خارج شود. در یک حادثه اخیر، کوهلی و آنوشکا در حال خروج از یک غذای محبوب در بنگالورو دیده شدند و در آنجا توسط طرفدارانی که بیرون منتظر بودند مورد حمله قرار گرفتند. در ویدئوی اخیری که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، در حالی که آنوشکا و کوهلی می خواستند سوار ماشین شوند، چند طرفدار بیش از حد مشتاق سلفی گرفتن، ورود آنها را به ماشین دشوار کردند.

یکی از هواداران آنقدر نزدیک درب ماشین ایستاده بود که ورود آنوشکا به ماشین سخت شد. کهلی اصلا راضی نبود و به هوادار گفت که دور شود.

تماشا کنید: ویرات خوشحال نیست که طرفدار سلفی مسیر آنوشکا را مسدود می کند

کوهلی اخیراً در مورد مبارزات خود و نحوه کمک همسر و بازیگرش آنوشکا شارما به او صحبت کرده است.

“وقتی از فضایی مثل این برمی‌گردی. فوراً می‌توان گفت “آه، همه چیز خیلی خوب است و خوب است”. ویرات کهلی در گفتگو با سابق گفت: او سال‌ها آنجا بوده است. او می‌داند که برای کنترل فشار عمومی چه چیزی لازم است. بنابراین، صحبت‌های او با من همیشه بی‌ارزش بوده است. او حقیقت را ساده به من می‌گوید.” رابین اوتاپا ستاره CSK در جیو سینما.

آنوشکا را اغلب می توان در حال حمایت از کوهلی از روی سکوها دید. او در چندین مسابقه اخیر IPL نیز حضور داشته است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله