“ویرات کوهلی در فینال WTC ارائه خواهد شد”: رای انتخاب کننده سابق هند در مورد ضربه زدن عالی است

رئیس سابق کمیته ملی انتخابی MSK Prasad گفت که ویرات کوهلی در فینال مسابقات جهانی تست ICC در برابر استرالیا عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه خواهد کرد زیرا فرم و وضعیت ذهنی او در وضعیت خوبی قرار دارد. هند به دنبال قهرمانی در مسابقات جهانی آزمون ICC خواهد بود زیرا از 7 ژوئن به بعد در The Oval با استرالیایی ها شاخ خواهد زد. ویرات بدون شک یکی از بازیگران کلیدی هند در تلاش برای اولین عنوان بزرگ ICC این کشور از سال 2013 خواهد بود.

در مصاحبه با ANI، پراساد در مورد شانس هند در فینال، فرم بازیکنان بزرگسالی مانند ویرات کوهلی، کاپیتان روهیت شارما و چتشوار پوجارا و حضور آجینکیا راهانه در تیم صحبت کرد.

پراساد گفت که ویرات استاندارد بزرگی برای خود تعیین کرده است که باعث شده طرفدارانش از او انتظار زیادی داشته باشند.

او فصل 2021-2022 خیلی خوبی نداشت. اما این به این دلیل است که ما از او انتظار زیادی داریم. او استانداردهای بسیار بالایی برای خود تعیین کرده است. او باید در هر مسابقه صدها گل بزند، در غیر این صورت، این یک شکست است. او یک انسان است.فشار کاپیتانی او را برای مدتی با مشکل مواجه کرده بود، اما زمانی که ریتم و وضوح خود را به دست آورد، به عقب نگاه نکرد.او از سال گذشته در جام ملت های آسیا در فرم شگفت انگیزی بوده است و در کل قرن ها ساخته شده است. او باید در نظر داشته باشد که هند سال‌هاست در مسابقات ICC برنده نشده است و باید تمام تلاش خود را برای پیروزی هند انجام دهد. پراساد به ANI گفت، مطمئن هستم که او در فینال WTC ارائه خواهد شد.

پس از سال 2021 و نیمه اول سال 2022 که برخلاف استانداردهای غول پیکر ویرات بود، ستاره خمیر خود را از جام آسیا 2022 شروع کرد. ویرات قبل از مسابقات بیش از یک ماه از این ورزش استراحت کرد. در این مسابقات، او قرن 71 مورد انتظار خود را پس از بیش از سه سال به ثمر رساند. او این مسابقات را به عنوان دومین گلزن برتر به پایان رساند. او 276 دوش در پنج مسابقه با میانگین 92.00 در پنج بازی، با یک قرن و دو دهه پنجاه به ثمر رساند.

در جام جهانی ICC T20 2022 اواخر همان سال، ویرات در طول عمر خود موفق شد در یک تعقیب و گریز پرتنش در زمین کریکت ملبورن، گل 82* را مقابل پاکستان به ثمر برساند. او با به ثمر رساندن 296 دوش در شش مسابقه با میانگین 98.67 و نرخ ضربه 136.41 مسابقات را به عنوان برترین گلزن پایان داد. او چهار گل پنجاه را با بهترین امتیاز 82* به ثمر رساند.

کوهلی سال 2023 را با یک قرن ODI در برابر سریلانکا آغاز کرد. او به عملکرد درخشان خود در رویدادهای بزرگ ادامه داد و دومین گلزن برتر و بالاترین گلزن هند در مسابقات Border-Gavaskar Trophy برابر استرالیا بود. او در چهار مسابقه، 297 ران با میانگین 49.50 به ثمر رساند و بهترین امتیاز آن 186 بود.

ویرات یک فصل عالی IPL 2023 داشت، در 14 مسابقه IPL 2023، 639 دوش با میانگین 53.25 و نرخ ضربه بالای 139 به ثمر رساند. او در این فصل دو قرن و شش دهه پنجاه را با بهترین امتیاز 101* به ثمر رسانده است. او سومین گلزن برتر لیگ است.

در کریکت بین المللی در سال 2022، او تاکنون 724 دوش در 13 مسابقه، 15 اینینگ با میانگین 51.71 به ثمر رسانده است. او سه قرن و نیم قرن را با بهترین امتیاز 186 به ثمر رسانده است.

ویرات از زمان بازگشتش به ورزش در جام ملت های آسیا 2022، 1596 دوش در 38 اینینگ، با پنج قرن و هشت دهه پنجاه به ثمر رسانده است. دوندگی او به طور میانگین 53.20 بوده است.

ترکیب هند برای فینال WTC: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدف اونادکات، ایشان کیشان (هفته هفته).

Ruturaj Gaikwad، Mukesh Kumar و Suryakumar Yadav به عنوان بازیکنان آماده به کار برای بازی پرمخاطره معرفی شده اند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله