ویرات کوهلی “در ابتدا در رتبه 5-6 قرار گرفت، رینکو سینگ نیز همینطور…”: تمجید عظیم ستاره سابق هند

پنج ششی رینکو سینگ برای بازی KKR vs GT تمجیدهای گسترده ای دریافت کرده است.© BCCI/IPL

رینکو سینگ پس از قهرمانی‌هایش در بازی Knight Knight Riders در مقابل گجرات تایتانز در یک بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 به نامی شناخته شده در کریکت هند تبدیل شد. با 7 شکست کلکته نایت رایدرها که نیاز به 29 ران در آخرین ور مقابل مدافع عنوان قهرمانی داشتند، حتی طرفدار سرسخت KKR نیز امیدوار نبود. در حالی که هت تریک جادویی رشید خان تقریباً بازی را برای GT به رهبری هاردیک پاندیا مهر و موم کرده بود، به نظر می رسید که برنده شدن فقط یک امر رسمی برای تیم باشد. یاش دیال در فینال توپ را تحویل داد و تحویل اول برای تک بود. با 28 مورد نیاز به 5 توپ، GT فکر می کرد که بازی در جیب آنهاست، با این حال، Rinku Singh از KKR ایده دیگری داشت. رینکو پنج شش ششی متوالی زد و پیروزی تقریبا غیرممکنی را برای نیتیش رانا و شرکت رقم زد.

محمد کایف، ستاره سابق هند در تمجید خود از رینکو بسیار پرخاشگر بود. ویرات کوهلی در همان سنی بود که شروع به نواختن خوب کرد. کوهلی در سال های اول در شماره 5-6 برای RCB بازی می کرد، رینکو سینگ هم همینطور. چه عملکردی. هیچ کس انتظار نداشت KKR برنده شود، همه تلویزیون را خاموش کرده بودند. اما رینکو آنجا بود.”

از زمان ضربه، دنیای کریکت هنوز هم وقت خود را صرف این باور می کند که واقعاً اتفاق افتاده است. در حالی که از رینکو به خاطر مسترکلاسش تمجید می شود، چاندراکانت پاندیت از مربی او در KKR جداست.

پاندیت ضربه رینکو را موازی با 6 شش های راوی شاستری – ضربه بازیکن سابق در رانجی تروفی – و برنده جام شش توپ آخر جاوید میانداد – ستاره سابق پاکستانی مقابل هند در فینال استرالیا ضربه زد. جام ملت های آسیا.

“در 43 سال کارم در کریکت، مربی بودن، بازی کریکت، کریکت درجه یک و بین المللی، قبلا دو اینینگ دیده بودم. یکی راوی شستری است که شش شش گل در جام رانجی به ثمر رساند و دومی آخرین شش توپ توسط جاوید میانداد بود. در دبی (شارجه) و بعد از آن من شما را (رینکو) می بینم.” پاندیت پس از بازی در مقابل هم تیمی ها در رختکن به رینکو گفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله