ویرات کوهلی داف با «ذکر ویژه» به MS Dhoni به «قهرمان» راویندرا جادجا

ویرات کوهلی پس از قهرمانی CSK در IPL از راویندرا جادجا تمجید کرد© BCCI | توییتر

راویندرا جادجا در مقابل هواداران خانگی خود با زدن 10 ران از 2 توپ پایانی، عنوان قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) 2023 را برای چنای سوپر کینگز به دست آورد و مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز را در فینال با 5 ویکت شکست داد. جشن‌های هیجان‌انگیز شکسته شد و کل اردوی CSK به شکلی شادمانه عنوان قهرمانی را جشن گرفت. به دور از بازی‌های میدانی در بریتانیا، ویرات کوهلی، بازیکن هند و رویال چلنجرز بنگلور، در اینستاگرام از «قهرمان» جادجا به خاطر قهرمانی‌های آخرش استقبال کرد و همچنین «اشاره‌ای ویژه» به MS Dhoni داشت.

ویرات به اینستاگرام رفت تا جاجیا را به خاطر شش و چهار توپ او در دو توپ پایانی بازی که CSK را از بین برد، تمجید کند. کوهلی نوشت: “چه قهرمان @ravindra، Jadeja. آفرین به CSK و اشاره ویژه به @mahi7781.”

p653fd8

پس از بازی، MS Dhoni فاش کرد که اگرچه این لحظه عالی برای اعلام بازنشستگی است، او سعی خواهد کرد یک فصل دیگر به عنوان “هدیه” برای هوادارانش بازی کند.

“اگر در شرایطی می بینید که بهترین زمان برای اعلام بازنشستگی است. چیزی که برای من آسان است این است که تشکر کنم و بازنشسته شوم. اما کار سخت این است که 9 ماه سخت کار کنید و سعی کنید یک فصل دیگر در IPL بازی کنید. بدن باید تحمل کند.اما با محبتی که از طرفداران CSK دریافت کردم، هدیه ای برای آنها خواهد بود که یک فصل دیگر بازی کنند. روشی که آنها عشق و احساسات خود را نشان داده اند، این چیزی است که من به آن نیاز دارم. برای آنها انجام دهید.”

Jadeja همچنین این برد را به Dhoni کاپیتان CSK تقدیم کرد که با استقبال بزرگی در سرتاسر کشور روبرو شد، مهم نیست که سوپر کینگز در کدام مکان برای بازی رفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله