ویرات کوهلی به کاپیتان RCB بازگشت، دلیل تغییر در مسابقه PBKS را توضیح داد

در حالی که رویال چلنجرز بنگلور در روز پنجشنبه در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 به مصاف پنجاب کینگز رفت، دو کاپیتان ایستاده به شکل ویرات کوهلی و سام کوران وارد شدند. در حالی که کوهلی به عنوان جانشین فاف دو پلسیس مصدوم بود، کوران کلاه کاپیتانی را به جای شیخار داوان بر سر گذاشت که دومین مسابقه متوالی را برای امتیازش از دست داد. پس از اینکه کوران پس از برنده شدن در پرتاب، ابتدا کاسه را انتخاب کرد، از کوهلی دلیل بر سر گذاشتن کلاه کاپیتان به جای دو پلسیس پرسیده شد.

کوهلی توضیح داد که دو پلسیس از ناحیه دنده آسیب دیده است و به همین دلیل نمی تواند به میدان برود. از این رو، تصمیم به بازی او به عنوان “بازیکن تاثیرگذار” توسط مدیریت تیم گرفته شد.

فاف به طور بالقوه نمی تواند امروز به میدان برود، بنابراین او به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار بازی خواهد کرد و با ویشاک تعویض خواهد کرد. کهلی در این باره گفت: اگر یک بازی را در یک زمان انجام دهیم، روی بازی خودمان تمرکز کنیم، از موقعیت های بحرانی بهترین استفاده را ببریم، ما تا به حال این کار را در مسابقات انجام نداده ایم. هیچ تغییر دیگری برای ما وجود ندارد.” زمان پرتاب

رویال چلنجرز بنگلور در حال بازی یازدهم:ویرات کوهلی(c)، فاف دو پلسیس، ماهیپال لومرور، گلن ماکسول، شهباز احمد، دینش کارتیک، وانیندو هاسارانگا، سویاش پرابهودسای، هارشال پاتل، وین پارنل، محمد سراج

در حالی که فاف با کوهلی به میدان خواهد رفت، اما ویجیکومار ویشاک در زمان تعویض به جای او بازی خواهد کرد.

از سوی دیگر، کوران، کاپیتان تیم PBKS، توضیح داد که لیام لیوینگستون در ترکیب اصلی تیمش بازگشته است در حالی که ناتان الیس نیز به جای کاگیسو رابادا بازگشته است.

“ما ابتدا توپ می خوریم، بازی آخر را خوب انجام دادیم و کمی اعتماد به نفس خواهیم داشت، شرایط تغییر زیادی نخواهد کرد. شیخار نزدیک تر می شود، اما او امروز را از دست خواهد داد. او بازیکن با کیفیتی است، اما جوان ترها این کار را انجام خواهند داد. باید شکل بگیریم، لیوینگستون برگشته و ما الیس را به جای KG داریم.”

پادشاهان پنجاب در حال بازی XI:آتاروا تاید، متیو شورت، هارپریت سینگ باتیا، لیام لیوینگستون، سام کوران، جیتش شارما، شاهرخ خان، هارپریت برار، ناتان الیس، راهول چهار، آرشدیپ سینگ

RCB در حال حاضر هشتم جدول امتیازی است در حالی که PBKS پنجم است. یک برد بزرگ در موهالی می تواند حق امتیاز بنگالورو را به نیمه اول برساند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله