ویرات کوهلی به تمرین تیم هند قبل از فینال WTC ملحق شد، روهیت شارما از سه شنبه به نت می زند

ویرات کوهلی به تمرین تیم هند قبل از فینال WTC ملحق شد، روهیت شارما از سه شنبه به نت می زند

ویرات کوهلی وارد لندن می شود© توییتر

ویرات کوهلی به تمرین تیم ملی در روز دوشنبه در باشگاه زیبای کریکت قلعه آروندل همراه با دریانورد بازوی چپ جایدف اونادکات که به نظر می رسید از آسیب دیدگی شانه چپ بهبود یافته بود، پیوست. هند از 7 تا 11 ژوئن در تست یکباره با استرالیا در بیضی بازی خواهد کرد. BCCI روز دوشنبه تصاویری از اعضای تیم از جمله کوهلی، دوتایی اومش یداو و محمد سراج را در صفحه رسمی توییتر خود به اشتراک گذاشت. BCCI در توییتی اعلام کرد: «اعضای تیم هند آماده‌سازی خود را برای مسابقات WTC23 در باشگاه کریکت Arundel Castle آغاز می‌کنند.

در حالی که کوهلی، اومش و سراج با کیت تمرینی جدید خود در حال دویدن بودند، راویچاندران اشوین، بازیکن آف اسپینر، در حالی که بازوی خود را روی تورها می چرخاند، دیده می شد.

Unadkat همچنین در حال گفتگو با سرمربی راهول دراوید و مربی بولینگ پاراس Mhambrey بود. Cheteshwar Pujara، که برای ساسکس در کانتی انگلستان بازی می‌کرده تا برای فینال آماده شود، نیز در حال ورود به زمین تمرین دیده شد.

اومش و شاردول تاکور جزو اولین دسته از بازیکنان هندی بودند که برای فینال WTC حاضر شدند.

کاپیتان روهیت شارما و یاشاسوی جیسوال، بازکننده جوان بمبئی نیز به این مسابقات رسیده‌اند، در حالی که آخرین دسته شامل راویندرا جادجا، شوبمن گیل، محمد شامی، کی‌اس بهارات و آجینکیا رهانه روز سه‌شنبه پس از فینال IPL در احمدآباد ترک خواهند کرد.

پس از اینکه روتوراج گایکواد به BCCI در مورد ازدواجش در 3-4 ژوئن اطلاع داد جایسوال به عنوان بازیکن آماده به کار در تیم قرار گرفت.

هند در سال 2022 پس از باخت دو سال پیش در ساوتهمپتون در فینال WTC به نیوزلند به رهبری کین ویلیامسون با هشت ویکت نایب قهرمان شد.

هند هیچ بازی تدارکاتی انجام نخواهد داد زیرا مسابقات قهرمانی شهرستان انگلستان در حال برگزاری است و همچنین به عنوان یک رویداد ICC، هیئت کرکت انگلستان و ولز (ECB) هیچ تعهدی برای ترتیب دادن مسابقات تمرینی برای تیم مهمان ندارد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله