ویرات کوهلی “به اندازه کافی به مرزها فکر نمی کنم”: مایکل وان طوفان دیگری را با نرخ ضربه به راه انداخت

ویرات کوهلی 37 توپ 54 را مقابل KKR به ثمر رساند© BCCI/Sportzpics

ویرات کوهلی، بازیکن سرسخت رویال چلنجرز بنگلور همچنان یکی از بالاترین دونده ها در لیگ برتر هند (IPL) 2023 است. اگرچه کوهلی بیش از 300 دوش در 8 بازی به ثبت رسانده است، اما از انتقاد برخی از بازیکنان سابق مصون نمانده است. پس از اینکه 37 توپ 54 او نتوانست مانع از سقوط RCB به کلکته نایت رایدرز در روز چهارشنبه شود، کاپیتان ایستاده انتقادات را از مایکل وان، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس دعوت کرد، گفت که ویرات به دنبال امتیاز دادن به مرزهای بیشتر در برابر اسپینرها نیست.

کوهلی از ضرب و جرح در برابر اسپینرها به اندازه دریانوردان لذت نمی برد و این یک راز نیست. در واقع، در IPL 2023، او تنها 113.76 نرخ ضربه در برابر اسپینرها دارد. به طور کلی، نرخ اعتصاب او در این فصل پس از 8 مسابقه به 143.57 می رسد.

تیم‌های زیادی به دلیل نرخ ضربه‌اش در برابر آنها، می‌خواهند در برابر ویرات کاسه اسپین کنند. من فکر می‌کنم او نرخ ضربه 107 در برابر اسپین دارد. بنابراین اکثر تیم‌ها در مقابل ویرات کهلی باول اسپین می‌کنند و سه بازیکن زمینی قرار می‌دهند. در وسط ویکت، وان در چت در Cricbuzz بعد از مسابقه گفت.

وان سخنان خود را زیر پا نگذاشت زیرا تاکید کرد که کوهلی باید به دنبال مرزهای بیشتری در برابر اسپینرها باشد که در حال حاضر این اتفاق نمی افتد.

“من فکر می کنم طرز فکر او بعد از پاورپلی تقریباً در هجدهم (آخر) حضور دارد. فکر نمی کنم او به اندازه کافی به مرزها فکر کند. فکر می کنم او می تواند (به مرزها برسد) زیرا بازی، قدرت و قدرت را دارد. زمان بندی برای اینکه بتوانیم برویم و به شش ضربه بزنیم.”

بزرگ انگلیسی همچنین گفت که رویال چلنجرز نمی‌تواند برای رساندن آن‌ها به مجموع‌های بزرگ به بازی‌های میان‌رده تکیه کند.

او گفت: “آنها نمی توانند بر روی صحنه های میانی تکیه کنند. او (ویرات کوهلی) قرار است با مربی آن شش نفر اول ادامه دهد. مثل این است که یک تیم چند ریسک دیگر را انجام دهد.”

RCB در حال حاضر با 4 برد از 8 مسابقه در رده پنجم جدول امتیازات IPL 2023 قرار دارد. با این حال تنها 4 تیم برتر به مرحله بعد راه خواهند یافت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله