ویرات کوهلی امیدوار است که طولانی بودن تورها به دلیل اینکه حباب های زیستی از نظر ذهنی سخت باشد ، جلو رفتن تلقی شود


سرپرست هند ، ویرات کوهلی ، احساس می کند ماهیت “تکراری” بودن در یک حباب زیستی از نظر روانی در کریکت ها سخت است و اگر بازی در یک محیط محافظت شده به عادی در جهانی تبدیل شود که توسط COVID-19 تبدیل می شود ، باید طول تورها را بر این اساس در نظر گرفت. . تیم هندی بلافاصله پس از IPL در یک تور طولانی استرالیا حرکت می کند و از یک حباب زیستی از دیگری استفاده می کند. کوهلی به حق رای دادن به کانال یوتیوب Royal Challengers Bangalore با بیان بازتاب زمان حضور در محیط زیست ایمن IPL ، گفت: “این تکرار است ، آنقدر سخت نیست که گروه شگفت انگیز باشد.

اخبار

“هرکسی که بخشی از این حباب زیستی است واقعاً خوب است ، حال و هوای بسیار خوبی داشته است. دقیقاً به همین دلیل است که ما از بازی با هم لذت برده ایم ، همچنین از وقت خود در حباب نیز لذت می بریم.

“اما بعضی اوقات دشوار می شود زیرا تکراری است.”

اکثر اعضای گروه عضو IPL هستند و از ماه آگوست در امارات متحده عربی به سر می برند. تور استرالیا تا سال جدید ادامه خواهد داشت ، بازیکنان بیش از چهار ماه در جاده باقی می مانند ، آن هم با ارتباط کم با دنیای خارج.

کریکت فقط در حباب های زیستی در میان بیماری همه گیر سازماندهی می شود و به زودی وضعیت تغییر نخواهد کرد. کوهلی گفت که این برنامه ریزی باید خستگی ذهنی را ایجاد کند که حباب زیستی می تواند برای بازیکنان ایجاد کند.

“این موارد باید در نظر گرفته شود. مانند اینکه کدام یک از مسابقات یا سری ها قرار است بازی کند و چه تاثیری روی بازیکنان خواهد داشت که 80 روز در یک محیط مشابه بمانند و کار دیگری انجام ندهند.

“یا فضای کافی برای رفتن و دیدن خانواده یا چیزهای کوچک از این قبیل را داشته باشید. باید در مورد این موارد جدی فکر کرد.

“در پایان روز ، شما می خواهید بازیکنان از نظر ذهنی در بهترین حالت باشند. این مکالمات باید به طور منظم انجام شود.”

هند سه ODI ، سه T20 و چهار تست Down Under بازی می کند. آنها برای یک سری کامل دیگر مقابل انگلیس برمی گردند و آن هم در یک محیط محافظت شده برگزار می شود.

“خستگی حباب” پیش از این بازیکنان ستاره استرالیایی مانند استیو اسمیت و دیوید وارنر را که بخشی از IPL هستند مجبور کرده است که خود را برای حضور در مسابقات لیگ بیگ باش در خانه رد کنند.

هفته گذشته پيشواي انگليسي سام كوران ، كه عضو Chennai Super Kings است ، هفته گذشته گفت كه بازيكنان ممكن است مجبور شوند در صورت پشت سر هم قرار دادن حباب هاي زيستي ، بازي ها را انتخاب و انتخاب كنند.

کوران به Sky Sports گفت: “این می تواند دشوار باشد – اگر در هر سه قالب باشید ، قطعاً به حباب های مختلف سفر می کنید ، قادر به گذراندن وقت با خانواده ، عزیزان و مواردی از این قبیل نیستید.”

“من می دانم که با بازیکنان دیگر انگلیس صحبت می کنم که این کار بسیار مشکلی است. شما به تورهای آینده نگاه می کنید و برنامه بزرگی برای بازیکنان تمام فرمت در نظر گرفته شده است. بعضی از بچه ها ، مطمئن هستم ، مراحل

تبلیغ شده

“بعضی از بچه ها واکنش متفاوتی نسبت به آن نشان می دهند: روزهایی وجود دارد که شما تلاش می کنید و روزهایی که احساس می کنید خوب کنار آمده اید.”

Jofra Archer ملاقات کننده Royalshan Royals همچنین “روزها را می شمارد” تا از امارات به خانه برسد.

مباحث ذکر شده در این مقاله