ویرات کوهلی از هواداران به دلیل “عشق و آرزوها” در سی و دومین سالگرد تولدش تشکر می کند

ویرات کوهلی از هوادارانش بخاطر علاقه مندی هایشان تشکر می کند

ویرات کهلی تولد خود را با همسر آنوشکا شارما و هم تیمی های RCB جشن گرفت.© توییتر


سرپرست سلطان Royal Challengers Bangalore (RCB) ، ویرات کوهلی ، از همه عشق ها و آرزوهای دریافت شده ، در سی و دومین سالگرد تولدش قدردانی کرد. ویرات روز پنجشنبه 32 ساله شد و از طرف برادری ورزشی و همچنین طرفداران از سراسر جهان آرزوهایی دریافت کرد. در توئیت روز جمعه کوهلی آمده است: “از همه برای آرزوهایتان متشکرم. از همه عشق قدردانی کنید.” او روز تولد خود را در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) ، با همسر آنوشکا شارما و هم تیمی های خود در RCB جشن گرفت.

اخبار

ویرات در حالی که همسرش و تیم RCB او را همراهی می کردند در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده بود در حال بریدن کیک تولد خود بودند.

کوهلی در حال حاضر به عنوان نماینده RCB در لیگ برتر هند (IPL) 2020. حق رای دادن مستقر در بنگلور در SunRisers Hyderabad (SRH) در جمعه مسابقات در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی برگزار خواهد شد.

تبلیغ شده

RCB و SRH هر دو بار در این فصل به مصاف هم رفته اند. در حالی که RCB در مسابقه 3 با اختلاف 10 دوش پیروز شد ، SRH در مسابقه 52 با پنج ویکت پیروز شد.

کاپیتان RCB طی 14 دوره مسابقه 460 دوش به ثمر رسانده است ، و به تیمش کمک می کند برای اولین بار از سال 2016 به مرحله حذفی مسابقات برسد. شمارش مرزهای ویرات شامل 23 چهار و 11 بازی شش تایی است ، که در مجموع دو امتیاز جمع شده است. نرخ اعتصاب 122.01.

مباحث ذکر شده در این مقاله