ویرات کوهلی ، غایب روهیت شارما “چاله بزرگ” برای پر کردن هند: استیو اسمیت


استیو اسمیت ، خفاش ستاره استرالیا ، حساب می کند که عدم حضور روهیت شارما و ویرات کوهلی “یک حفره بزرگ” در تیم هند ایجاد خواهد کرد ، اما مهمانان بازیکنان با استعداد زیادی دارند که می توانند دست خود را در شرایط فشار قرار دهند. روهیت ، که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است ، از سری توپ های سفید خارج شده است و هنوز هم در بازی های تستی مشکوک است در حالی که ناخن کوهلی پس از اولین آزمایش روز / شب در آدلاید در مرخصی پدری خواهد بود. اسمیت در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی که توسط سونی تسهیل شد گفت: “ببینید ، روهیت بدیهی است که یک بازیکن توپ سفید فوق العاده است ، او ثابت کرده است که برای چندین سال اکنون در راس کار است ، بنابراین بدیهی است که کمی سوراخ می شود.” شبکه.

اخبار

“اما من حدس می زنم زیبایی تیم هند این است که خمیرهای زیادی وجود دارد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.”

اسمیت در مورد مایانک آگاروال و KL راهول صحبت کرد که در جریان IPL در آتش سوختند.

“شما می توانید به کسی مانند مایانک آگروال در IPL نگاه کنید ، که فقط خرد شده است ، KL Rahul نیز به ترتیب عالی. گزینه های زیادی برای آنها وجود دارد بنابراین ، بدون شک جای شما را ترک می کنید بدون شک ، اما بازیکنان با کیفیت برای حمایت از او وجود دارند اسمیت توضیح داد.

او احساس می کند کهلی در مسابقات تستی هم همین طور است.

“همان (مانند روهیت) فکر می کنم با ویرات و تیم تست. شما می دانید تعدادی بازیکن هستند که می توانند وارد بازی شوند و کار خوبی انجام دهند.”

“ویرات واضح است که از کیفیت بالایی برخوردار است ، و ما می دانیم که او برای مدت طولانی از هر لحاظ چقدر خوب بوده است ، بنابراین مطمئناً سوراخ خواهد شد اما من هنوز هم معتقدم که آنها برخی از خمیرهای با کیفیت را در انتظار دارند بالها برای پر کردن آن خلا. “

در طول آخرین سری تست های هند در استرالیا ، اسمیت به دلیل دستکاری توپ توقیف شد و به چالش کشیدن یکی از مخالفت های مورد علاقه خود را از دست داد.

آیا این باعث گرسنگی او خواهد شد؟

وی گفت: “من نمی دانم که این باعث گرسنگی من می شود. من همیشه گرسنه هستم که بیرون بروم و عملکرد خوب ارائه دهم.

وی اذعان کرد که دشوار است پسران تیم پین سری 1-2 را از دست بدهند.

“بدیهی است که آنها دوست نداشتند آن سریال را از دست بدهند. تماشای آن دشوار بود ، این سخت بود اما مطمئناً منتظر این مجموعه هستیم ، دو تیم برتر در کلمه خارج می شوند ، دو سرعت با کیفیت و خطوط کششی و ساخت برای یک تابستان جالب و هیجان انگیز. “

به گفته پسران اسمیت در هند در مقایسه با استرالیا بیش از حد امتیاز می گیرد به خصوص بعد از اینکه همه بازیکنان در طول IPL با هم همگرایی می کنند و هیچ کس وضعیت نامناسبی را نمی خواهد.

وی گفت: “مردم بسیار در مورد سورتمه سواری و وسایل صحبت می كنند اما در روزگار ما اتفاقات بسیار كمی رخ می دهد. من فكر می كنم این امر احتمالاً ارتباط زیادی با مواردی مانند IPL دارد.”

تبلیغ شده

“شما می دانید که IPL بازیکنان از سراسر جهان را به هم نزدیک می کند ، بنابراین به عنوان مثال اگر یک روز در کسی گیر بیفتید ، ممکن است چند هفته یا چند ماه بعد با آنها بازی کنید.

“…. و سپس ، این یک نوع مکالمه کمی بیدار است ، بنابراین صادقانه بگویم ، در روزهای ما خیلی زیاد اتفاق نمی افتد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله