ویرات کوهلی، رابطه غیرعادی سنتوریون شوبمن گیل

یکی از استعدادهای در حال رشد در کریکت هندی، شوبمن گیل و بازیکن ستاره ویرات کوهلی، شباهت های چشمگیری در هر سه فرمت بازی دارند که از دست دادن آنها بسیار سخت است. ویرات و شوبمن در سال 2023 در یک مسابقه چندین قرن در گلزنی مهارت پیدا کرده اند. هر دو باتجر یک قرن در برابر سریلانکا در قالب ODI به طور خاص در سومین مسابقه این سری در ژانویه امسال ضربه زدند. در حالی که در قالب تست، شوبمن و ویرات هر دو در یک مسابقه در برابر استرالیا در ماه فوریه یک قرن ضربه زدند.

در نهایت، در فرمت T20، هر دو بازیکن یک قرن در یک مسابقه برای تیم های مختلف در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ برتر هند (IPL) 2023 گلزنی کردند.

در رویارویی اخیرشان، قرن شوبمن، ویرات (101*) را بیهوده کرد زیرا تایتان های گجرات موفق شدند با شش ویکت پیروزی را به دست آورند.

این باخت RCB را از رقابت پلی آف IPL 2023 حذف کرد و به هندی های بمبئی اجازه داد تا مرحله گروهی را در رده چهارم به پایان برسانند.

در مرحله مقدماتی 1 IPL 2023 که روز سه شنبه در استادیوم MA Chidambaram برگزار می شود، چنای سوپر کینگز، قهرمان چهار دوره، در زمین خود حاضر می شود، جایی که از حمایت گسترده برخوردار خواهند شد.

MS Dhoni و تیمش هشت برد در مرحله لیگ کسب کرده اند که پنج مورد از آنها در Chepauk به دست آمد که نشان دهنده برتری آنها در ورزشگاه خانگی آنهاست.

اما GT پس از لذت بردن از یک رکورد مسافرتی موفق، از خود حمایت خواهد کرد. GT شش بازی از هفت مسابقه ای را که خارج از احمدآباد انجام دادیم برنده شده است و یک مسابقه پلی آف چشمگیر را راه اندازی کرده است.