ویرات کوهلی، آنوشکا شارما بازی بدمینتون بازی می کنند. اینترنت تحت تاثیر – تماشا کنید

تماشا کنید: Virat Kohli، Anushka Sharma در بازی بدمینتون.  اینترنت تحت تاثیر قرار گرفت

ویرات کوهلی و آنوشکا شارما در یک رویداد بدمینتون بازی می کنند.© توییتر

ویرات کوهلی و آنوشکا شارما یک زوج ستاره هستند که همیشه در کانون توجه هستند. در حالی که کوهلی یک فوق ستاره کریکت است، آنوشکا یک بازیگر تحسین شده است. کوهلی بارها گفته است که چگونه آنوشکا برای او ستونی از قدرت بوده است. او اخیراً در مورد مبارزات خود و نحوه کمک همسر و بازیگرش آنوشکا شارما به او صحبت کرد. “وقتی از فضایی مثل این برمی‌گردی. فوراً می‌توان گفت “آه، همه چیز خیلی خوب است و خوب است”. ویرات کهلی در گفتگو با سابق گفت: او سال‌ها آنجا بوده است. او می‌داند که برای کنترل فشار عمومی چه چیزی لازم است. بنابراین، صحبت‌های او با من همیشه بی‌ارزش بوده است. او حقیقت را ساده به من می‌گوید.” رابین اوتاپا ستاره CSK در جیو سینما. آنوشکا را اغلب می توان در حال حمایت از کوهلی از روی سکوها دید. او در چندین مسابقه اخیر IPL نیز حضور داشته است.

حالا این دو سلبریتی در یک رویداد تبلیغاتی در حال بازی بدمینتون دیده شدند.

این زوج ستاره در سال 2017 ازدواج کردند و اکنون پدر و مادری مفتخر به یک دختر هستند. این دو را اغلب می توان در رویدادها و تبلیغات تلویزیونی با هم دید. اولین ملاقات آنها در فیلمبرداری یک آگهی تلویزیونی نیز بود. با این حال، ویرات کوهلی، مردی که مطمئن است در زمین کریکت حضور دارد، اکنون فاش کرده است که قبل از ملاقات با آنوشکا برای اولین بار در سال 2013، از شدت عصبی “لرزیده است”.

“یادم می آید سال 2013 بود. من به تازگی به عنوان کاپیتان تور زیمبابوه معرفی شده بودم، هیجان زده بودم. سپس مدیرم در مورد یک تبلیغ تلویزیونی تماس گرفت. او به من گفت که با آنوشکا شارما فیلمبرداری می کنم. او فردی با سابقه بود. یکی از برترین بازیگران. به محض شنیدن این جمله لرزیدم. خیلی عصبی بودم. قبل از رفتن روی صحنه فیلمبرداری (تصویربرداری آگهی در سال 2013) خیلی استرس داشتم. داشتم فکر می کردم چطور هستم میخوای بهش سلام کنم؟چی بگم؟” خیلی ازش جدا شده بودم 5 دقیقه قبلش رفتم اونجا.نمیدونستم قدش چقدره.از عصبانیت…اول به او گفتم، او یک کفش پاشنه بلند مناسب پوشیده بود. اولین دهمی که وقتی پاشنه پاش را دیدم به او گفتم این بود که “چیزی بالاتر نگرفتی که بپوشی؟”” کهلی در یک برنامه چت با AB de Villiers گفت کانال سه شصت یوتیوب.

موضوعات ذکر شده در این مقاله