ویرات کهلی “بدیهی است” گم خواهد شد ، اما تصمیم درستی گرفته است: راوی شستری

ویرات کهلی ویل

راوی شاستری گفت ویرات کوهلی “نیروی محرک” موفقیت هند در 5-6 سال گذشته بوده است.© خبرگزاری فرانسه


راوی شستری ، مربی هند گفت که ویرات کوهلی “تصمیم درستی” گرفته است که برای به دنیا آمدن اولین فرزندش پرواز کند در حالی که اعتراف کرده است که “ناگهان” کاپیتان در طول سری مسابقات مقابل استرالیا از دست خواهد رفت. کوهلی قرار است سه آزمایش در سری آینده مقابل استرالیا را از دست بدهد. او توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به مرخصی پدری اعطا شده و در نتیجه ، او فقط در تست افتتاحیه این سری چهار مسابقه شرکت خواهد کرد.

اخبار

شاستری به نقل از ABC Sport به ABC Sport گفت: “من فکر می کنم این تصمیم درستی است که او می گیرد. این لحظه ها بارها و بارها اتفاق نمی افتد. او فرصتی دارد ، برمی گردد و فکر می کنم برای این کار خوشحال تر خواهد بود.” ESPNCricinfo.

“اگر ببینید هند در پنج-شش سال گذشته کجا رفته است ، در ذهن کسی هیچ شکی نیست که او نیروی محرکه و مرد پشت آن است (موفقیت هند). بنابراین بدیهی است که او از دست خواهد رفت. اما مانند من می گویم ، در ناملایمات فرصتی به وجود می آید. جوانان زیادی در کنار آنها هستند و این برای آنها فرصتی است “.

تبلیغ شده

هند و استرالیا قرار است در سه ODI ، سه T20I و چهار تست در برابر یکدیگر قرار بگیرند. این تور با سری سه مسابقه ODI آغاز می شود و از 27 نوامبر آغاز می شود.

اولین آزمون بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در Adelaide Oval آغاز می شود و این یک مسابقه شبانه روزی است. این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله