ویدیوی عصبانی ام اس ثونی که در سطوح هم تیمی CSK فریاد می زند. توییتر واکنش نشان می دهد

ویدیوی عصبانی ام اس ثونی که در سطوح هم تیمی CSK فریاد می زند.  توییتر واکنش نشان می دهد

MS Dhoni در طول بازی IPL مقابل RCB بر سر هم تیمی CSK فریاد می زند.© توییتر

MS Dhoni به دلیل رفتار آرام و متین خود حتی در سخت ترین شرایط به طور گسترده به عنوان “کاپیتان باحال” شناخته می شود. در هر مرحله از مسابقه، بازیکن به ندرت به حریفان یا حتی هم تیمی هایش ایده ای درباره آنچه در درون او می گذرد می دهد، و چهره ای که هیچ بیانی ندارد، کار کاپیتان افسانه ای را انجام می دهد. با این حال، همیشه اینطور نیست. حتی «کاپیتان باحال» هم گاهی عصبانی می‌شود، و با توجه به اینکه یک اتفاق نادر است، این نمونه همیشه ویروسی می‌شود.

ویدئویی از Dhoni در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن بازیکن چنای سوپر کینگز در حال فریاد زدن بر روی هم تیمی خود در جریان بازی IPL مقابل رویال چلنجرز بنگلور دیده می شود.

اینجا را تماشا کنید:

یکی از طرفداران نوشت: «به ندرت دیدم که عصبانی شود. دیگری نوشت: “تالا با نشان دادن عصبانیت خود، نه رفتار خوب کاپیتان، جادجا باید کاپیتان شود.”

در کامنتی در این ویدیو آمده است: «او یاد معلمان مدرسه می‌افتد».

تحت MS Dhoni، CSK با اعتماد به نفس بالایی بازی می کند. آنها تاکنون از هفت بازی خود در پنج بازی پیروز شده اند و درست در صدر جدول امتیازی قرار دارند.

در حالی که گمانه زنی ها مبنی بر اینکه ممکن است این آخرین فصل دونی در IPL باشد، وجود دارد، این بازیکن بزرگ 41 ساله خودش می گوید که این آخرین مرحله زندگی حرفه ای او است، رهبری کاپیتان قهرمان جام جهانی زیرکانه بوده است. او بول کاران جوانی مانند توشار دشپنده و ماهیش تیکشانا را با کمال هدایت کرده است، در حالی که پیشکسوتانی مانند آجینکیا راهانه با انرژی تازه ای زیر نظر او بازی کرده است.

ماهیت آرام و متین ویکت بان به هم تیمی هایش نیز سرایت کرده است که در شرایط پرتنش هیچ اعصابی از خود نشان نداده اند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله