ویدیوی دیده نشده MS Dhoni، Sakshi و Ziva از IPL 2023 ویروسی است. تماشا کردن

تماشا کنید: ویدیوی دیده نشده از MS Dhoni، Sakshi و Ziva از IPL 2023 ویروسی است

ساکشی از دونی خواست که جام را زمین بگذارد و او و دخترشان زیوا را در آغوش بگیرد.© توییتر

شانزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) در اوایل این هفته به پایان بزرگی رسید زیرا چنای سوپر کینگز به رهبری ام اس دونی در فینال گجرات تایتانز را شکست داد و عنوان پنجمی را از آن خود کرد. با 10 ران مورد نیاز برای دو توپ آخر، راویندرا جادجا CSK را از خط پایان عبور داد و جشن وحشیانه ای را در گودال برانگیخت. در طول جشن CSK، ساکشی از ثونی خواست که جام را زمین بگذارد و او و دخترشان زیوا را در آغوش بگیرد. در حالی که این سه نفر یکدیگر را در آغوش گرفتند، ویدیوی تعامل دوست داشتنی بین دونی و خانواده اش در شبکه های اجتماعی پخش شد.

فیلم را ببینید:

دونی، که سوپر کینگز چنای را به پنجمین عنوان IPL خود هدایت کرد، پس از فینال روز دوشنبه از احمدآباد به بمبئی پرواز کرده بود و با جراح معروف ارتوپد ورزشی، دکتر دینشو پاردیوالا، که او نیز در پنل پزشکی BCCI است و تعدادی جراحی انجام داده بود، مشورت کرد. برترین بازیکنان کریکت هند، از جمله ریشابه پنت.

“بله، دونی روز پنجشنبه یک عمل جراحی موفقیت آمیز زانو در بیمارستان کوکیلابن بمبئی انجام داده است. حال او خوب است و عمل جراحی صبح انجام شد. من جزئیاتی ندارم. هنوز تمام جزئیات مربوط به ماهیت بیماری را دریافت نکرده ام. جراحی و موارد دیگر، “کاسی ویسواناتان، مدیر عامل CSK به PTI تایید کرد.

معلوم شده است که دونی پس از جراحی سوراخ کلید برای “ترمیم آرتروسکوپی” قبلاً از بیمارستان مرخص شده است.

دونی تمام فصل را با تسمه‌های سنگین روی زانوی چپ خود بازی کرده بود و در حالی که در حین نگه‌داشتن ویکت کاملاً خوب به نظر می‌رسید، در برخی مواقع به عنوان شماره 8 پایین می‌آمد و هنگام دویدن بین ویکت‌ها به عنصر خود نگاه نمی‌کرد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله