ویدئوی ویروسی نشان می‌دهد که MS Dhoni در حال پایان دادن به Washington Sundar در تحویل نهایی است

MS Dhoni یکی از دستکش های خود را برداشت و قبل از توپ نهایی یک پرتاب آزاد را تمرین کرد.© توییتر

چنای سوپر کینگز (CSK) به برتری خود بر سان رایزر حیدرآباد در استادیوم MA Chidambaram در روز جمعه ادامه داد و تیم ام اس دونی یک برد هفت ویکت را به ثبت رساند. CSK اکنون در 6 بازی از 5 بازی اخیر خود مقابل SRH پیروز شده است. دانی، کاپیتان CSK، که پس از بازی به بازنشستگی خود اشاره کرد، پس از پیروزی تیمش در چهارمین بازی فصل، به دلیل تفاوت های ظریف تاکتیکی خود در کانون توجه قرار گرفت. پس از 6 بازی، CSK با 8 امتیاز از 12 ممکن، در رده سوم جدول امتیازی قرار دارد.

نمی توان منکر آگاهی از بازی Dhoni شد، که یک بار دیگر در طول بازی مقابل SRH در ویترین بود.

با این اوصاف، ویدئویی از او که از فرار واشنگتن ساندار روی توپ نهایی مسابقه جلوگیری می کند، اکنون در شبکه های اجتماعی در فضای مجازی پخش شده است.

کاربر توییتر که ویدیوی فرار از سکوها را به اشتراک گذاشته بود، به نحوه برداشتن یکی از دستکش‌های خود و تمرین پرتاب آزاد قبل از توپ نهایی اشاره کرد.

این ماتیشا پاتیرانا بود که در حال بولینگ برای مارکو یانسن بود. این بازیکن آفریقای جنوبی نتوانست چوب را با توپی که مستقیماً به دست دروازه بان ویکت رفت وصل کند. به همان اندازه که Dhoni تیز بود، از پشت کنده ها به چشم گاو نر ضربه زد تا امتیاز SRH را در 134/7 محدود کند.

در مورد مسابقه، Jadeja با 3 بر 22 بهترین توپ انداز برای CSK بود، در حالی که آبیشک شارما (34) بهترین گلزن سانرایزرز بود، که پس از فرستادن به چوب توسط کاپیتان MS Dhoni نتوانست به بازی ادامه دهد.

ضربات SRH علیرغم مشارکت 35 ران برای ویکت افتتاحیه بین هری بروک (18) و شارما و یک پایه 36 دونده برای ویکت دوم بین شارما و راهول تریپاتی (21) به عنوان اسپینرهای CSK شکست خوردند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله