وقتی MS Dhoni آخرین بار در ورزشگاه Sawai Mansingh بازی کرد، هواداران شاهد آواتار عصبانی او بودند. ویدیوی ویروسی

MS Dhoni در سال 2019 درگیر مشاجره شدید با داوران شد© توییتر

چنای سوپر کینگز (CSK) و راجستان رویالز (RR) برای دومین بار در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به مصاف هم می روند. این تیم سانجو سامسون بود که در مسابقه معکوس پیروز شده بود. در حالی که دو تیم آماده می شوند تا دوباره در ورزشگاه Sawai Mansingh در جیپور به مصاف یکدیگر بروند، یک ویدیوی قدیمی از MS Dhoni دوباره در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. در فصل IPL 2019 بود که این حادثه و طرفداران این فرصت را پیدا کردند تا Dhoni را در یک «آواتار عصبانی» نادر ببینند.

رقابت بین سلطنتی ها و سوپر کینگ ها به یک میخکوب تبدیل شد. در چهارمین ارسال نهایی اوور مسابقه، بن استوکس از راجستان یک پرتاب کامل به میچل سانتنر از چنای زد که توپ را با فاصله زیاد برای یک دبل ضرب کرد. در ابتدا، اولهاس گانده، داور خط، بازو را برای علامت دادن به توپ نه بلند کرد، که نشان می‌داد پرتاب کامل بالاتر از حد اتلاف بود، اما داور پای مربعی بروس آکسنفورد از آن عبور کرد.

با دیدن درام در وسط، کاپیتان CSK، Dhoni خوشحال نشد. اما اتفاقی که بعدا افتاد انتظار نمی رفت.

Dhoni وارد زمین بازی شد و به این تصمیم اعتراض کرد. او در یک گفتگوی انیمیشنی با دو داور شرکت داشت. اینم ویدیو:

این بحث همچنین باعث شد که چند بازیکن راجستان رویالز درگیر شوند.

Dhoni در نهایت مجبور شد به گودال بازگردد زیرا درخواست او مورد تمسخر قرار گرفت. سانتنر قبل از اینکه استوکس را برای حداکثر توپ نهایی شکست دهد، در تحویل بعدی دو دوی دیگر انجام داد تا در مسابقه برای تیمش پیروز شود.

پس از پایان بازی، داور مسابقه پنالتی سنگینی را برای دونی دریافت کرد. او به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL به جریمه 50 درصد از هزینه بازی خود محکوم شد. Dhoni به جرم سطح 2 اعتراف کرد.

اگرچه CSK در بازی پیروز شد، Dhoni به دلیل رفتارش در فینال مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله