“وقتی پیر شدی…”: MS Dhoni در ارائه پس از مسابقه. پاسخ هارشا بوگل طلاست

چنای سوپر کینگز روز جمعه در مسابقه IPL 2023 روز جمعه سان رایزر حیدرآباد را با هفت ویکت شکست داد. پس از مسابقه، کاپیتان CSK، ام اس ثونی، تعاملی سرگرم کننده با مفسر و تحلیلگر کهنه کار کریکت، هارشا بوگل داشت و در آنجا در مورد موضوعات مختلف صحبت کرد. Dhoni از عدم دریافت جایزه بهترین شکار ابراز ناامیدی کرد. این مرد 41 ساله یک شکار خیره کننده در پشت کنده ها گرفت تا آیدن مارکرام، کاپیتان SRH اخراج شده از بازی بولینگ ماهیش تیکشانا.

بعد از اینکه تحویل Theekshana با لبه ضخیم بیرونی خفاش Markram مواجه شد، Dhoni زمان زیادی برای واکنش نشان نداد.

Dhoni به Bhogle گفت که گرفتن آسان نبود زیرا او در موقعیت اشتباه ایستاده بود.

“من در موقعیت اشتباهی قرار گرفتم. فقط به این دلیل که ما دستکش می پوشیم، مردم فکر می کنند این کار بسیار آسان است. من احساس کردم که این یک شکار فوق العاده بود، نه به دلیل توانایی شما زیرا گاهی اوقات شما در زمان اشتباه مکان اشتباهی هستید و می گیرید. به یاد دارم. یکی از بازی‌هایی که راهول دراوید چیزی شبیه به آن را نگه می‌داشت و نگه می‌داشت. وقتی پیر شدی، این تنها زمانی است که تجربه کسب می‌کنی. مگر اینکه ساچین تندولکار باشید و از 16 تا 17 سالگی شروع به بازی کنید.”

با این حال، هارشا پاسخی شوخ‌آمیز داد و گفت: «تو پیر نیستی».

Dhoni، 41 ساله، افزود: “قطعاً پیر است! شما واقعاً نمی توانید از آن دوری کنید.”

صحبت از این مسابقه، راویندرا جادجا 3-22 منجر به تسلط CSK در شرایط اسپین دوستانه در خانه شد تا یک پیروزی آرام در هفت ویکت مقابل SRH به دست آورد.

تیم میهمان پس از فرستاده شدن به چوب، تنها 134-7 را به دست آورد و جادجا در چهار اوردن برای سوپر کینگز، قبل از شروع بازی، اینینگ های آنها را خفه کرد.

میزبان در پاسخ با 8 توپ به 138-3 تساوی داد زیرا دوون کانوی سومین تورنمنت متوالی خود را در نیم قرن به ثمر رساند.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله