«وقتی عصبانی می‌شود…»: یووراج سینگ فاش می‌کند که قبلاً حکایتی درباره ساچین تندولکار در پنجاهمین سالگرد تولدش نشنیده بود.

ساچین تندولکار روز دوشنبه یک مناسبت خاص را جشن گرفت. پنجاهمین سالگرد تولد اسطوره کریکت است و از همه جا برای او آرزو می شود. یک دهه از بازنشستگی ساچین از کریکت بین‌المللی می‌گذرد، اما تأثیر او در بازی برای همه قابل مشاهده است. شخصیت جنتلمن ساچین به غیر از داشتن چندین رکورد ضربتی، دیگران را نیز تحت تأثیر قرار داد. او به دلیل رفتار آرامش در سراسر جهان بسیار مورد احترام است. یووراج سینگ، همبازی دیرینه ساچین تندولکار و یکی از جونیورهای برجسته او، اکنون حقیقتی ناشناخته در مورد او فاش کرده است و در روز تولدش را به او تبریک می گوید. یووراج همچنین فاش کرد که ساچین یک بازیکن بزرگ تنیس روی میز است.

“من می خواهم چیزهای زیادی بگویم، اما باید مراقب باشم که به او چه می گویم. وقتی عصبانی می شود، باید مطمئن شوید که از او دوری کنید! هر چه بزرگتر شود، متواضع تر است. یووراج سینگ در ویدئویی که در حساب توییتر خود منتشر کرد، گفت: او یک هنرمند است در مورد کریکت.

“روز پیش داشتم با او تیراندازی می‌کردم و به او گفتم که تولد 50 سالگی توست. ما چیز خاصی داریم. او می‌گوید، نه، تولد 25 سالگی من است. او مانند یک مربی برای من بود. به خصوص در روزهای سخت من، او با مثبت بودنش به من کمک کرده است. تولدت مبارک استاد! با عشق فراوان و بهترین آرزوها. این یک اتفاق خاص است.”

ریکی پونتینگ، کاپیتان سابق استرالیا، ساچین تندولکار را از نظر فنی بهترین بازیکنی دانست که تا به حال مقابل او بازی کرده است، و افزود که کریکت باز افسانه ای هندی همیشه راهی برای مبارزه با هر چیزی که بولرها به سمت او پرتاب می کردند پیدا می کرد. پونتینگ اضافه کرد که قبل از انجام “مقایسه منصفانه” بین دو غول کریکت هند، منتظر خواهد ماند تا ویرات کوهلی به حرفه بین المللی خود پایان دهد.

من برای همیشه گفته‌ام که ساچین از نظر فنی بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده‌ام و با یا مقابل بازی کرده‌ام.

پونتینگ در «ICC Review» در آستانه پنجاهمین سالگرد تولد تندولکار گفت: «هر طرحی که به عنوان یک گروه بولینگ داشتیم، او راهی برای مبارزه با آن پیدا کرد، چه در هند و چه در استرالیا».

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله