واکنش پلیس بمبئی توسط پادشاهان پنجاب پس از نمایش استامپ بریک آرشدیپ سینگ، جنایت را گزارش کرد.

آرشدیپ سینگ، بازیکن تیم پنجاب کینگز، در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه وانکهده، روز شنبه با توپ در برابر هندی‌های بمبئی شورش کرد. با توجه به اینکه بمبئی به 16 ران از 6 توپ نهایی برای پیروزی در مسابقه نیاز داشت، آرشدیپ تنها 2 ران را از دست داد در حالی که دو ضربه را با شکستن کنده های آنها به معنای واقعی کلمه اخراج کرد. در حالی که پادشاهان به شوخی «جنایتی را گزارش کردند» به دنبال قهرمانی‌های آرشدیپ، گرداننده خیمه شب بازی خود، پلیس بمبئی پاسخ درخشانی در توییتر داد.

پس از اینکه Arshdeep با اخراج Tilak Varma و Nehal Wadhera در مسابقه PBKS پیروز شد، فرنچایز در توییتی نوشت: “Hey @MumbaiPolice، ما می‌خواهیم یک جنایت را گزارش کنیم.”

در پاسخ، پلیس بمبئی در توییتی نوشت: “به احتمال زیاد اقدامی در مورد نقض قانون انجام می شود، نه بیخ و بن!”

در طول دو ویکتی که آرشدیپ به دست آورد، یورکی های فشرده و دقیق او نه یک بار، بلکه دو بار قسمت میانی را به دو تکه شکستند. در این روند، پیروزی بر یک مسابقه به نوعی شاید گرانترین بازی بود، و در دو نوبت یک قطعه از تجهیزات کریکت را از وسط نصف کرد.

اینینگ PBKS در 20 اور خود با 214/8 به پایان رسید. سام کوران (55 در 29 توپ با پنج توپ چهار و چهار شش شش)، هارپریت سینگ (41 در 28 توپ با چهار مرز و دو توپ شش) و آتاروا تاید (29 از 17 توپ با سه توپ چهار و یک شش) در میان ضربه‌های برتر بودند. پنجاب

پیوش چاولا (2/15 در سه اور) انتخاب پرتاب کننده ها برای MI بود. کامرون گرین نیز در چهار اوور خود امتیاز 2/41 را به دست آورد. Jofra Archer، Jason Behrendorff و Arjun Tendulkar هر کدام یک پوست سر گرفتند.

در تعقیب 215، MI ایشان کیشان را زود از دست داد، اما ایستادن 76 دوانی برای ویکت دوم بین کاپیتان روهیت شارما (44 توپ از 27 توپ با چهار مرز و سه شش شش) و گرین، MI را به بازی بازگرداند. گرین که 67 گل از 43 توپ را با شش چهار و سه شش به ثمر رساند، همچنین یک پایه 75 دونده را با سوریاکومار یاداو (57 توپ از 26، هفت چهار و سه شش شش) برای ویکت سوم دوخت.

اما PBKS و Arshdeep (4/29) به طور خاص در اورهای مرگ عالی عمل کردند و با 13 ران برای فرنچایز خود پیروز شدند.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله