واکنش پریتی زینتا به ویکت شوبمن گیل در طول IPL 2023، طرفداران شگفت‌انگیزی. تماشا کردن

تماشا کنید: واکنش پریتی زینتا به شوبمن گیلز ویکت در طول IPL 2023 وای طرفداران

پریتی زینتا در جریان مسابقه IPL 2023 بین PBKS و GT© توییتر

پنجاب کینگز در دیدار روز پنجشنبه خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 نتوانست گجرات تایتانز را شکست دهد، اما واکنش مالک پریتی زینتا به اخراج شوبمن گیل به سرعت در رسانه های اجتماعی منتشر شد. گیل توسط سام کوران در سال 67 به قتل رسید و زینتا نتوانست آرامش خود را حفظ کند. هنرپیشه بالیوود در ویکت به طرز مشهودی هیجان زده بود و با بازیگران ارباز خان و سونو سود جشن گرفت. این یک ویکت محوری برای میزبان بود، اما خیلی کم بود، زیرا GT بازی را با شش ویکت به پایان رساند.

گیل بالاترین امتیاز را برای گجرات به ثمر رساند در حالی که ویدیمن ساها با 30 ران 19 ضربه زد. برای PBKS، سم کوران، هارپریت برار، کاگیسو رابادا و آرشدیپ سینگ هر کدام یک ویکت به دست آوردند.

با تعقیب یک هدف 154، بازکننده‌های GT شروع به پرواز کردند، زیرا Wriddhiman Saha و Shubman Gill برای چهار مرز آرشدیپ سینگ را چکش کردند و 18 ران در اور سوم بازی جمع کردند.

کاگیسو رابادا سپس وارد حمله بولینگ شد و تیمش را با موفقیت بزرگی همراه کرد زیرا او ساها را که به خوبی تنظیم شده بود را برای 30 ران اخراج کرد.

بولرهای پنجاب چند طلسم خوب انجام دادند تا ضربات گجرات را از بازی شورت بزرگ محدود کنند. سپس سای سودارسان، کتک زن چپ دست، بیرون آمد تا بکوبد. پس از 10 اور، امتیاز گجرات 80 بر 1 خوانده شد.

اینینگ های سودارسان در نقطه چین کوتاه شد زیرا آرشدیپ یک توپ کوتاه برای حذف ضربه گجرات به مدت 19 ارسال کرد. کاپیتان هاردیک پاندیا سپس برای ضربه زدن بیرون آمد.

سپس هارپریت برار وب دور کاپیتان گجرات چرخید و پاندیا را برای 8 ران در پانزدهمین اوور بازی اخراج کرد. پس از آن دیوید میلر، کتک زن سختگیر، بیرون آمد تا بکوبد. با چهار گل در 16، گیل پنجاه توپ خود را در 40 توپ به ارمغان آورد.

سپس سام کوران یک پیشرفت بزرگ را برای تیمش به ارمغان آورد، زیرا او یک ضربه زن خطرناک گیل را برای 67 در آخرین اوور اخراج کرد. راهول تواتیا سپس زمانی که پنجاب نیاز به برنده شدن 6 ران در 4 توپ داشت و در پنجمین توپ آخرین اوور به مرز پیروزی تیمش برخورد کرد تا تیمش را با پیروزی 6 ویکت به خانه هدایت کند، به میدان آمد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله