واکنش طرفداران به باخت RCB در مقابل LSG در بازی هیجان انگیز Last-Ball IPL 2023 ویروسی شد. تماشا کردن

تماشا کنید: واکنش طرفداران به باخت RCBs Against LSG در Last-Ball IPL 2023 Thriller ویروسی شد

یک دختر طرفدار RCB هنگام باخت تیم مقابل LSG در روز دوشنبه گریه می کند.© توییتر

نیکلاس پوران در بازی مهیج آخرین توپ در لیگ برتر هند در روز دوشنبه در بنگالورو، با پیروزی لاکنو سوپر جاینتز بر رویال چلنجرز بنگلور با یک ویکت بر رویال چلنجرز بنگلور، مارکوس استوینیس 62 توپ 62 را شکست و مارکوس استوینیس 65 توپ 62 را شکست. در تعقیب 213، LSG بر درخشش پوران و استوینیس سوار شد تا یک برد به یاد ماندنی را به دست آورد. مسابقه به پایان رسید و طرفداران RCB و LSG را روی صندلی های خود نگه داشت. از آنجایی که LSG برنده نهایی شد، طرفداران RCB به وضوح از این باخت ناامید شدند. یکی از واکنش های هواداران RCB به باخت طرف در شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن است.

دختر فن شروع به گریه کرد زیرا RCB نتوانست از 212 دوش در برابر LSG دفاع کند. عکس العمل او در دوربین شکار شد.

اینجا را تماشا کنید:

RCB می‌توانست بازی را به اوج برساند، اما هارشال پاتل نتوانست راوی بیشنوی را که خیلی دور حمایت می‌کرد، در انتهای غیر مهاجم در طول بولینگ‌اش از دست بدهد.

با توجه به اینکه LSG برای بردن توپ نهایی به یکی از آنها نیاز داشت، هارشال یک نقطه به اوش خان ارسال کرد، اما دینش کارتیک نتوانست توپ را به طور تمیز جمع کند زیرا ضربه‌زنان موفق شدند تک‌نفره برنده مسابقه را بدزدند.

پوران سریعترین پنجاه فصل را ثبت کرد و تنها با 15 توپ به نقطه عطف رسید. پیش از این، کاپیتان Faf Du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell نیم قرن تاول زده را شکستند، زیرا RCB پس از فرستادن به خفاش، یک عدد 212 برای دو نفر را ارسال کرد. در حالی که دو پلسیس موفق شد 79 توپ را شکست ناپذیر انجام دهد، کوهلی در ابتدا با ضربه 61 ران خود با 44 توپ وارد صحنه شد، زیرا این دو پس از ارسال به چوب، 96 دوش را برای ویکت آغازین به اشتراک گذاشتند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله