واکنش دیل استین به استامپ شکستن آرشدیپ سینگ طلای خالص است

آرشدیپ سینگ، بازیکن پینگز پنجاب، نیم قرن ویکت های خود را در لیگ برتر هند (IPL) به سبکی کامل کرد، در حالی که تیمش روز شنبه هندی های بمبئی را شکست داد. آرشدیپ یک طلسم نفس گیر ایجاد کرد و در سهمیه 4 اور خود، 4 ویکت برای 29 ران به دست آورد. آرشدیپ روی دو تا از پوست سرش، کنده میانی را به دو تکه شکست و برادری که در حال کریکت کردن در جهان است را تحت تأثیر قرار داد. دیل استین، بزرگ آفریقای جنوبی، با دیدن نفس کشیدن آرشدیپ در ورزشگاه وانکهد بمبئی، در توییتر واکنش خود را در مورد عملکرد ضربان‌دار بازوی چپ به اشتراک گذاشت.

استین که در حال حاضر مربی تیم سان رایزرز حیدرآباد در IPL است، در توییتی نوشت: “دو کنده میانی شکسته. این خیلی باحال است.”

حتی وین پارنل، بازیکن فعلی آفریقای جنوبی و رویال چلنجرز بنگلور نیز تحت تاثیر آرشدیپ قرار گرفت.

او گفت: “آرشدیپ اکنون به دومین پنجابی محبوب پس از یووراج رسیده است.”

در این مسابقه، آرشدیپ با ارقام 4/29 در چهار اور با نرخ اقتصادی 7.25 به پایان رسید. او ویکت های ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما و نهال وادهرا را گرفت.

او با دفاع از 16 ران در فینال اوور، تنها دو ران را از دست داد و پوست سر تیلاک و نهال را برداشت و در این روند، کنده های میانی آنها را شکست.

آرشدیپ در 44 مسابقه IPL، 53 ویکت با میانگین 23.74 و نرخ اقتصادی 8.32 کسب کرده است. بهترین ارقام بولینگ او 5/32 است.

در IPL 2023، او به رتبه اول در لیست ویکت گیران صعود کرد. او در حال حاضر دارنده کلاه بنفش برای اکثر ویکت های فصل تاکنون است. او 13 ویکت در هفت مسابقه با میانگین 15.69 و نرخ اقتصادی 8.16 دارد. بهترین آمار بولینگ او 4/29 است.

آرشدیپ از آغاز فعالیت حرفه ای خود در IPL در سال 2019 نماینده PBKS بوده است. فصل 2021 او با این فرنچایز موفق ترین فصل IPL او است. او در 12 مسابقه، 18 ویکت با میانگین 19.00 و نرخ اقتصادی 13.77 به دست آورد. بهترین آمار بولینگ او در آن فصل 5/32 بود.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله