واکنش حیرت‌انگیز نیتا آمبانی به مسابقه 114 متری تیم دیوید در IPL 2023 ویروسی شد. تماشا کردن

سرخپوستان بمبئی در روز شنبه نتوانستند رویارویی خود را با پنجاب کینگز به پایان برسانند، اما تیم دیوید با ضربه زدن به ناتان الیس، ناتان الیس، پیسر 114 متری، همه را شگفت زده کرد. این دومین 6 بازی برتر لیگ برتر هند (IPL) 2023 بود که تا به حال با کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور، فاف دو پلسیس، که یک شش 115 متری را به ثمر رساند، مقام اول را به خود اختصاص داد. در اوور ماقبل آخر مسابقه، الیس توپ را به سمت دیوید رساند و بازیکن همه کاره استرالیایی آماده بود تا با تمام قدرت به سمت توپ حرکت کند. تماس همان طور که او انتظار داشت خوب بود و توپ به سطح بالای ورزشگاه وانخده پرواز کرد. نیتا آمبانی، مالک MI، از این شش نفر بسیار حیرت زده شد و واکنش او در رسانه های اجتماعی منتشر شد. دهان آمبانی از تعجب کاملا باز مانده بود و حتی کارکنان پشتیبانی MI هم نمی توانستند فاصله شش نفر از دیوید را باور کنند.

فینال بی باک آرشدیپ، پیروزی 13 ران پنجاب کینگز را در برابر هندی های بمبئی رقم زد.

پنجاب کینگز چهارمین برد خود در IPL 2023 را با شکست هندی های بمبئی در مسابقه 31 در استادیوم وانکهده بمبئی به ثبت رساند.

در تعقیب 215، سرخپوستان بمبئی در اوایل به لرزه افتادند زیرا آرشدیپ سینگ ایشان کیشان را به طرز درخشانی توسط متیو شورت در اوور دوم گرفتار کرد.

سپس روهیت شارما و کامرون گرین با هم ترکیب شدند تا یک شراکت زیبا برای ضدحمله ایجاد کنند و سه شش و چهار چهار ضربه بزنند و در پایان پاورپلی امتیاز را به 1/54 برسانند.

پس از چند اور آرام، روهیت یکی را مستقیماً روی زمین به سمت چهار حرکت کرد که در اورهای بعدی موجی از دویدن ها آغاز شد.

جایگاه 44 دویدن در نهایت توسط لیام لیوینگستون شکسته شد زیرا او روهیت شارما را گرفت و بولد کرد زیرا MI در نیمه راه به 88/2 رسید.

Suryakumar Yadav خیلی زود وارد شیار شد و در تمام زمین مرزها را به ثمر رساند. او یک چهار چهار را ترک کرد و سپس سه چهار تایی پشت سر هم از لیوینگستون قبل از اینکه هر کدام از الیس و کوران را با یک شش ضربه بزند. سپس گرین رویکرد تهاجمی را در پیش گرفت و شش و چهار ضربه را از چهار به ثمر رساند تا MI از مرحله 12-15 اور 54 امتیاز را به دست آورد.

گرین به دنبال الیس رفت و او را برای یک ضربه بزرگ 108 متر شش و چهار واید لانگ آف زد، اما پیسر استرالیایی به سرعت برگشت و گرین را با امتیاز 67(43) اخراج کرد.

سپس سوریاکومار پنجاه توپ خود را با تنها 23 توپ به ارمغان آورد.

با 40 مورد نیاز در 3 اور نهایی، تیم دیوید یک ضربه 6 از آرشدیپ زد اما پیسر PBKS ویکت بزرگ سوریاکومار یاداو (57 بر 26) را به دست آورد که در وسط ویکت گرفتار شد. آرشدیپ به خوبی در اوور برگشت و فقط 9 اور را از دست داد. با 31 مورد نیاز در 2 اور، دیوید یک 114 متری عظیم الیس را شکست.

با 16 مورد نیاز در اور آخر، آرشیپ تنها یک توپ را از دو توپ اول به دست آورد. او سپس در یک رگبار شکستن، تیلاک ورما و بازیکن ضربه ای نهال وادهرا را از توپ های متوالی پاکسازی کرد و پایه های میانی را روی بازیکنان کراکینگ شکست. او نتوانست هت تریک خود را به دست آورد اما تنها یک ران از دو بازی بعدی را انجام داد زیرا PBKS با 13 ران برنده مسابقه شد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله