واشنگتن ساندار به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ از مسابقات IPL 2023 محروم شد

واشنگتن ساندار از مسابقات IPL 2023 کنار رفت© BCCI

تیم ملی واشنگتن ساندار به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ از لیگ برتر هند (IPL) 2023 کنار گذاشته شده است، فرانچایز او سانرایزرز حیدرآباد روز پنجشنبه تایید کرد. ساندار تا به اینجا در تیم سانرایزرز نقش اصلی را ایفا کرده است، اما نمی تواند در ادامه رقابت ها نقشی داشته باشد. این فرنچایز هنوز جایگزینی برای اسپین بولینگ همه کاره اعلام نکرده است. Sunrisers در توییتر خود نوشت: “واشنگتن ساندار به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ از مسابقات IPL 2023 محروم شد. بهبودی سریع، واشی.”

این بازیکن همه کاره بازیکن مهمی برای SRH است، اگرچه او تا کنون از این کمپین به اوج نرسیده است. سودار در شانزدهمین دوره لیگ، 60 دوش با میانگین 15 به ثمر رسانده و در 7 مسابقه سه ویکت با میانگین 48.66 و اقتصاد 8.26 قبل از حذف شدن، ثبت کرده است. Sundar توسط Sunrisers به ​​مبلغ روپیه امضا شد. 8.25 کرور در حراج IPL 2022.

بازیکن تامیل نادو در آخرین دوره IPL نیز با آسیب دیدگی روبرو شده بود و از پارگی در دست بولینگ خود رنج می برد.

کناره گیری ساندار در واقع ضربه بزرگی به شانس سانرایزرز برای صعود به پلی آف در این فصل است. فرنچایز تحت رهبری Aiden Markram که تنها با دو برد در پنج بازی اخیر خود در انتهای جدول امتیازات قرار دارد، نتوانسته است با برخی از عملکردهای دیگر فرنچایزها در زمین مسابقه برابری کند. آنها در مرحله بعدی قرار است در لیگ به مصاف پایتخت دهلی بروند.

SRH در حال حاضر در رده نهم جدول رده بندی 10 تیمی با دو برد و پنج باخت از هفت مسابقه ای که تاکنون انجام داده است، قرار دارد. آنها هنوز جایگزینی برای ساندار اعلام نکرده اند.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله